alternativ behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Tina2

Vi brugte zoneterapi til Filuca pga mavekneb da hun var baby, med god virkning....

Vi har en kammerat som fik sin mors ene nyre i dec. Han er født med dårlig nyre og som 16-årig skrumpede den ene ind til en rosin og har ingen virkning haft siden....

Han har så i ca 15-17 år fået zoneterapi + akupunktur en gang pr uge og det har gjort at han har kunnet holde virkningen af den ene nyre han havde tilbage oppe:-)

Når man har en nyrefunktion på 12% skal man i dialysebehandling, det har han aldrig været, selvom lægerne sagde han burde ha' været det for ca 14 år siden og ha' haft ny nyre for 10 år siden!

Hans tilfælde er så tydeligt et eksempel på at det virker! Først her i efteråret fik han rigtig dårlig nyrefunktion, og fik så sin mors ene nyre her i dec....

Ikke en krone har han fået i tilskud til ALT det behandling han har fået.... Lægerne har flere gange sagt det var helt utroligt han kunne passe sit fuldtidsarbejde, han burde ha 'det som når vi andre har slem influenza....

Hans mor solgte sommerhus osv for at hjælpe ham økonomisk, de har brugt flere hundrede tusinde kroner på alternativ behandling de år..... Han har ikke kostet samfundet en krone!!! Synes det er SÅ dårligt man ikke får tilskud.....

Min lillebrors svigermor er biokinesiolog så nu her til sommer satser jeg hårdt på jeg selv og ungerne skal testes af hende mht vores allergier....

Jeg har slem allergi overfor skaldyr og Filuca og Milas slemt overfor nødder- især peanuts.... Hun kan så finde ud af (håber vi) hvad der præcis forårsager de allergier......

Så ja, tror bestemt på alternativ behandling:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Michael healer

Caroline86 skriver:

Hej alle.

Jeg havde en skøn dag med Carina (kruse90) i går, hvor vi bl.a. talte om akupunktur som behandling - både i forhold til mit vendings forsøg, men også i forhold til barnløshedsbehandling.

Da jeg kom hjem sad jeg og tænkte en del på, såkaldt, alternativ behandling... Jeg tænker her også på healing og hvad der ellers hører under kategorien.

Hvad er holdningen til den slags herinde?

Har du selv prøvet det? Hvad er dine erfaringer?

Kom frisk!

Knus Caroline, fan af akupunktur og indviet Reiki 1 Healer.

Hej

Ja jeg syntes alternative behandler er et godt supplement til den almindelig lægebehandling.

Jeg tror vi vil se alternativ behandlinger vinde endnu mere frem end de er den da i dag.

Jeg er selv healer, deraf mit brugernavn he he, og har healet i en del år nu, på hobbyplan, jeg overvejer at gøre mere ved det.

Jeg har erfaring med at de fleste gang hjælper det med dem jeg har healet, og har også hjulpet mig når jeg selv er blevet healet.

Jeg er også spirituel interesseret, og har læst en del spirituelle bøger, samt set en del spirituelle film, jeg er også medlem i en spirituel forening her på langeland

Jeg er helt vild med at tage på spirituelle messer, og gå til spirituelle foredrag om alt inde for dette område.

Mange varme hilsner

Michael

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Vi brugte zoneterapi til Filuca pga mavekneb da hun var baby, med god virkning....

Vi har en kammerat som fik sin mors ene nyre i dec. Han er født med dårlig nyre og som 16-årig skrumpede den ene ind til en rosin og har ingen virkning haft siden....

Han har så i ca 15-17 år fået zoneterapi + akupunktur en gang pr uge og det har gjort at han har kunnet holde virkningen af den ene nyre han havde tilbage oppe:-)

Når man har en nyrefunktion på 12% skal man i dialysebehandling, det har han aldrig været, selvom lægerne sagde han burde ha' været det for ca 14 år siden og ha' haft ny nyre for 10 år siden!

Hans tilfælde er så tydeligt et eksempel på at det virker! Først her i efteråret fik han rigtig dårlig nyrefunktion, og fik så sin mors ene nyre her i dec....

Ikke en krone har han fået i tilskud til ALT det behandling han har fået.... Lægerne har flere gange sagt det var helt utroligt han kunne passe sit fuldtidsarbejde, han burde ha 'det som når vi andre har slem influenza....

Hans mor solgte sommerhus osv for at hjælpe ham økonomisk, de har brugt flere hundrede tusinde kroner på alternativ behandling de år..... Han har ikke kostet samfundet en krone!!! Synes det er SÅ dårligt man ikke får tilskud.....

Min lillebrors svigermor er biokinesiolog så nu her til sommer satser jeg hårdt på jeg selv og ungerne skal testes af hende mht vores allergier....

Jeg har slem allergi overfor skaldyr og Filuca og Milas slemt overfor nødder- især peanuts.... Hun kan så finde ud af (håber vi) hvad der præcis forårsager de allergier......

Så ja, tror bestemt på alternativ behandling:-)

sikke en rørende historie... og hvor har du ret - det er da forfærdeligt at han intet har fået i tilskud!!!!

Selvfølgelig kan man aldrig sætte pris på helbredet og de mener uden tvivl at det har været hver en øre værd... men man kan godt skuffes over at den slags behandling ikke kan anderkendes og hjælpe lidende mennesker...

Dejligt at høre han har klaret det så flot, trods manglende hjælp fra systemet!

Anmeld

15. februar 2010

Winnie

Jeg elsker den alternative verden  Har været på helse messe i Odense i weekenden og eeeelsker det. Som barn var mine forældre med i en studie gruppe, ( kaldte de det, jeg vil nok kalde det en cirkel), hvor de mediterede, pendulerede, øvede med tankeoverførelse, lavede pyramider og mange andre ting.

Jeg har prøvet mange forskellige behandlings/rådgivnings former.

En af de nye ting jeg har prøvet, (på en tidligere messe), er Bowtech, på denne messen fik jeg af vide at med den behandlings form havde de kunne få baby til at ligge rigtig, (men viste jo desværre ikke at hun lå skævt). Men det vil jeg helt sikkert prøve igen, kunne bare mærke at der skete så meget i min krop bagefter den prøve behandling.

Har prøvet forskellige slags healing, og det er altid skønt at modtage healing

Kranio-sakral terapi, også skønt. Har en veninde som led af bækkenløsning efter fødsel, i så svær grad at hendes læge var begyndet at snakke om at hun ikke kunne komme tilbage på arbejdsmarked, efter behandlingerne har hun ingen problemer og hun er social- og sundhedsassistent.

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Winnie skriver:

Jeg elsker den alternative verden  Har været på helse messe i Odense i weekenden og eeeelsker det. Som barn var mine forældre med i en studie gruppe, ( kaldte de det, jeg vil nok kalde det en cirkel), hvor de mediterede, pendulerede, øvede med tankeoverførelse, lavede pyramider og mange andre ting.

Jeg har prøvet mange forskellige behandlings/rådgivnings former.

En af de nye ting jeg har prøvet, (på en tidligere messe), er Bowtech, på denne messen fik jeg af vide at med den behandlings form havde de kunne få baby til at ligge rigtig, (men viste jo desværre ikke at hun lå skævt). Men det vil jeg helt sikkert prøve igen, kunne bare mærke at der skete så meget i min krop bagefter den prøve behandling.

Har prøvet forskellige slags healing, og det er altid skønt at modtage healing

Kranio-sakral terapi, også skønt. Har en veninde som led af bækkenløsning efter fødsel, i så svær grad at hendes læge var begyndet at snakke om at hun ikke kunne komme tilbage på arbejdsmarked, efter behandlingerne har hun ingen problemer og hun er social- og sundhedsassistent.

bowtech!? kan du forklare det nærmere? har aldrig hørt om det før..

Knus

Anmeld

15. februar 2010

Winnie

Caroline86 skriver:

bowtech!? kan du forklare det nærmere? har aldrig hørt om det før..

Knus

Bowtech behandlingen foregik på en briks, jeg fik "lov" til at ligge på siden pga graviditeten, de andre jeg så lå på maven. Fik et tæppe på.

Så trykkede behandler på nogle punkter, som aktiveres til at arbejde, så lå jeg der og skulle mærke hvad der skete i kroppen, behandleren spurgte hvad jeg mærkede og så skulle jeg ligge stille mens kroppen arbejdede, behandler kom og spurgte om det var ovre, f.eks. snorrede det et sted, når det holdt op, trykkede han nogle nye steder og lod mig ligge igen. Det gentog sig 4-5 gange.

Da det var slut fik jeg et glas vand og skulle sidde inden at jeg måtte rejse mig op, (uh kan ikke lige huske hvorfor ). Bagefter havde jeg mest lyst til at sove, var helt bombet, på den super fede måde.

Knus

Anmeld

8. april 2010

Michael healer

Winnie skriver:

Bowtech behandlingen foregik på en briks, jeg fik "lov" til at ligge på siden pga graviditeten, de andre jeg så lå på maven. Fik et tæppe på.

Så trykkede behandler på nogle punkter, som aktiveres til at arbejde, så lå jeg der og skulle mærke hvad der skete i kroppen, behandleren spurgte hvad jeg mærkede og så skulle jeg ligge stille mens kroppen arbejdede, behandler kom og spurgte om det var ovre, f.eks. snorrede det et sted, når det holdt op, trykkede han nogle nye steder og lod mig ligge igen. Det gentog sig 4-5 gange.

Da det var slut fik jeg et glas vand og skulle sidde inden at jeg måtte rejse mig op, (uh kan ikke lige huske hvorfor ). Bagefter havde jeg mest lyst til at sove, var helt bombet, på den super fede måde.

Knus

op

Anmeld

8. april 2010

Honningblomst

Min far fik konstateret en kronisk sygdom i slut tresserne som ville gøre ham invalid og sætte ham i kørestol inde for 10 år...han var dengang 19 år.

Han kom i behandling hos en alternativ behandler som satte hans sygdom i stå og den dag i dag er der stadig intet. Men om det var alternativ behandling eller bare behandling som lægerne endnu ikke ville tage til sig, det skal jeg ikke kunne sige. Men helbredt blev han.

Så jeg tror på noget...

Anmeld

8. april 2010

Moderator

Jeg er mega skeptisk i forhold til alternativ behandling. PÅ den ene side.

PÅ den anden side, ville jeg ikke være i live idag, hvis det ikke var for det alternative sundhedsvalg. Jeg har 'overlevet' en dødsdom og flere 'det er bare ærgeligt, lev med det', fordi min mor nægtede at give op og slæbte mig rundt til alt muligt lort. - FOr langt det meste er desværre lort.

Indimellem fandt vi så nogen rigtig dygtige nogen der KUNNE det de KUNNE... - Men desværre deraf, er jeg blevet MEGET skeptisk...

Min elskede Vita, der redede mit liv, som barn, er desværre selv død. Hun var blevet en gammel dame. Og da jeg som 15 årig fandt ud af, hvad der var sket, kontaktede jeg hende og besøgte hende flere gange, når jeg var i jylland. Der var intet hokus pokus over hende, hun kunne bare heale. Heale rigtig. Jeg sov i min seng som barn og hun fjernede en stor hjernesvulst i mit hovede... Jeg har været rask siden. Men jeg vidste ikke, at jeg havde hverken svulst eller blev healet som barn, før jeg blev 15 år. Jeg vidste kun at jeg var syg og var syg i 2 år.

Her efter er jeg blevet hjulpet med svær eksem over det meste af min krop, som de bare sagde jeg måtte leve med, for det kom ikke fra allergi ... og en galoperende scoliose, som de sagde jeg også måtte leve med, til jeg kunne få opereret jernstænger ind i min ryg. - Jeg fik den stoppet og rettet den 2 grader i forhold til, hvad den var da den var værst...

Så jeg er stor fan, men kæmpe mega meget skeptiker...

Jeg ville sådan ønske at det ordinere sundhedssystem, lavede meget mere samarbejde med det alternative, så vi kunne bruge det bedste fra begge verdner og ikke nødvændigvis skulle tage 'Du lever så længe du kan og få det bedste ud af det - vi kan give dig en kørestol' eller 'lev med det - det er der andre der gør', men måske helbrede nogen flere til et bedre liv

Anmeld

9. april 2010

Michael healer

Eva skriver:

Min far fik konstateret en kronisk sygdom i slut tresserne som ville gøre ham invalid og sætte ham i kørestol inde for 10 år...han var dengang 19 år.

Han kom i behandling hos en alternativ behandler som satte hans sygdom i stå og den dag i dag er der stadig intet. Men om det var alternativ behandling eller bare behandling som lægerne endnu ikke ville tage til sig, det skal jeg ikke kunne sige. Men helbredt blev han.

Så jeg tror på noget...

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på, hvad slags alternativ behandling det var din far var igennem ?

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.