Til de erfarne puslere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

JustAnotherName

mariamiss6 skriver:

jamen jeg skal da gerne brokke mig hehe...

jeg synes det er tosset at bruge vådservietter hjemme...

både fordi det er lidt dyrere, men også fordi der er alt muligt skrammel i, selvom de er uparfumerede.

Men hvis i ikke mener jeres børns hud lider nød af det. så kan jeg ikke se der er grund til at jeg bruger min tid på at forarges over jer... 

Så sådan er det....  

Jaah, sådan er det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Tina2

Renée88 skriver:

Du bruger en ren klud hver gang.. Altså fx engangshaleklude... Så tager du en - vasker rumpen én gang. Ny klud i vandet - vasker rumpen én gang. Og ud med kluden.. Så kommer der ikke afføring i vandet

Jep, sådan foregik det også her

Anmeld

13. februar 2010

Sisley

Tak for alle Jeres input. Jeg er lige kommet hjem fra Ønskebørn - skulle bl.a. have haft hoved-hale fadet - men kom i stedet hjem med puslepude, sengerand og 10 bodyer. Men pyt - det var jo også gode ting at få købt. Så må det blive til hoved-hale (eller bare hale som et par har foreslået) fad en anden dag. Jeg forstår heller ikke hvorfor nogle vælger at bruge vådservietter hjemme, men jeg har heller ingen børn endnu, så måske bliver jeg klogere - men vådservietterne skal i hvert fald med, når vi er ude. Har som sådan ikke noget at indvende mod, at man bruger vådservietter, men hvis rent vand er rigeligt, ser jeg ingen grund til at bruge noget andet.

Fortsat god lørdag til Jer alle!

Anmeld

13. februar 2010

Louise mortil4

JustAnotherName skriver:

DET var da også en rigtig smart løsning! 

ja ik, dejligt nemt når man ikke lige har vand ved siden af også er det stadig billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.