Beviser for kønnet. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

LauraLW

så prøver vi igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Malene84

marikka skriver:

hvilken uge er din 2d taget?

de er taget i uge 17 + 0 - kunne bare ikke vente, så købte en kønsscanning

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

Malene Aagaard skriver:

de er taget i uge 17 + 0 - kunne bare ikke vente, så købte en kønsscanning

okay det er mine også. Jeg fik det taget præcis en uge før MD. Jeg kunne heller ikke vente

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

LauraLW skriver:

så prøver vi igen

okay, er det tre forskellige køn eller hvad!? der er ingen af de tre der ligner hinanden

Anmeld

12. februar 2010

LauraLW

marikka skriver:

okay, er det tre forskellige køn eller hvad!? der er ingen af de tre der ligner hinanden

hehe, synes da at vores ligner lidt... de har begge de der streger, dine er bare mere tydelige. - Men jeg aner ærlig talt ikke så meget om det.

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

LauraLW skriver:

hehe, synes da at vores ligner lidt... de har begge de der streger, dine er bare mere tydelige. - Men jeg aner ærlig talt ikke så meget om det.

jeg kan ikke så godt se stregerne på dit billede. Men bare du kan så er der da håb forude, at vi begge stadig venter en pige

Anmeld

12. februar 2010

LauraLW

marikka skriver:

jeg kan ikke så godt se stregerne på dit billede. Men bare du kan så er der da håb forude, at vi begge stadig venter en pige

kig der hvor pilen peger... men de er ikke så tydelige, så indtil videre kan jeg kun gå efter at hun lød sikker i sin sag.

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

LauraLW skriver:

kig der hvor pilen peger... men de er ikke så tydelige, så indtil videre kan jeg kun gå efter at hun lød sikker i sin sag.

ja lidt måske hehe

ja jeg må også bare gå ud fra at hun har ret. for nøjh hvor er det da egentlig svært at se. :/ man skal godt nok være ekspert for at se et pigekøn så drengekønnet er åbenbart lettere at se, kan jeg i hvertfald på Malenes.

Anmeld

12. februar 2010

LauraLW

marikka skriver:

ja lidt måske hehe

ja jeg må også bare gå ud fra at hun har ret. for nøjh hvor er det da egentlig svært at se. :/ man skal godt nok være ekspert for at se et pigekøn så drengekønnet er åbenbart lettere at se, kan jeg i hvertfald på Malenes.

tror også det kommer an på den vinkel de lige fanger. Mit er jo totalt umuligt at tolke når man ikke ved hvad der er hvad (det er ulempen af de der tværsnit man får i 2d), hvor jeres viser nogle ben også.

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

LauraLW skriver:

tror også det kommer an på den vinkel de lige fanger. Mit er jo totalt umuligt at tolke når man ikke ved hvad der er hvad (det er ulempen af de der tværsnit man får i 2d), hvor jeres viser nogle ben også.

ja jeg kunne måske også godt tænke mig en 3d/4d. men hvornår er det man ikke kan det mere? Jeg er 27+1 nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.