Beviser for kønnet. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Malene84

marikka skriver:

jeg kan heller ikke få mine ind .. hmm

Men på mine er der også lige som tre streger, og hun sagde altså det var en pige, men for mig at se er det en dreng. det er dog fra en skanningsklinik, fra en kønsskanning, så jeg må jo stole på hende.

Dejlige damer... jeg tror det skyldes at jeres billeder er en bitemap fil og at det skal være JPEG-fil for at få dem her ind på baby.dk - er de fra scanningsklinikken?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

LauraLW

marikka skriver:

jeg kan heller ikke få mine ind .. hmm

Men på mine er der også lige som tre streger, og hun sagde altså det var en pige, men for mig at se er det en dreng. det er dog fra en skanningsklinik, fra en kønsskanning, så jeg må jo stole på hende.

Samme her. - Gad vide om de billeder er i et specielt format???
Vores scanningsdame lød ret sikker, så ved faktisk ikke hvorfor jeg er så usikker... men bliver altså ret paf hvis HUN er en HAN, for nu har hun navn og det hele og det ville altså være ret så mærkeligt hvis hun var en dreng.

Hvordan synes du det ligner en dreng?

Anmeld

12. februar 2010

LauraLW

Malene Aagaard skriver:

Dejlige damer... jeg tror det skyldes at jeres billeder er en bitemap fil og at det skal være JPEG-fil for at få dem her ind på baby.dk - er de fra scanningsklinikken?????

ja. Skal man så prøve og gemme i andet format? Synes ikke jeg kunne noget med mit...

Anmeld

12. februar 2010

Malene84

LauraLW skriver:

ja. Skal man så prøve og gemme i andet format? Synes ikke jeg kunne noget med mit...

ja præcis... højreklik på billedet og tryk åben med - paint - så trykker du gem som, og laver filen (inden du gemmer) om til jpeg-fil

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

Hvordan ligger man det så over i et andet format? ja det er nemlig fra klinikken

Jamen det er som om der er en kort streg, en lang streg og endnu en kort streg. Men det er ikke så fyldigt at det ligner Malene Aagaards drengebilled, hvor det er tydeligt at der er en pung og tissemanden. hvis du forstår!? Hmm. for faen hvorfor kan jeg ikke ligge det billede ind !?

Anmeld

12. februar 2010

LauraLW

Malene Aagaard skriver:

ja præcis... højreklik på billedet og tryk åben med - paint - så trykker du gem som, og laver filen (inden du gemmer) om til jpeg-fil

øøøøh... nu sidder jeg med en mac. :-) Prøver lige igen...

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

Så tror jeg sku jeg fik den med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

Malene Aagaard skriver:

haha tak. så kom det med

Anmeld

12. februar 2010

Malene84

marikka skriver:

haha tak. så kom det med

Weeeeehuuuu... sådan

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

Malene Aagaard skriver:

Weeeeehuuuu... sådan

hvilken uge er din 2d taget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.