Beviser for kønnet. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.042 visninger
47 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Bare mig..

Som inspiration fra en anden tråd herinde, ville jeg hører om i har billedet, der beviser, at det enten er en dreng eller en pige?

Jeg tænker tit på, om skanningsdamen så rigtigt, og måske vi kunne sammenligne ?

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan ikke ligge mine billeder ind. hmm.. Så måske der var en anden der kunne starte. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Malene84

marikka skriver:

Som inspiration fra en anden tråd herinde, ville jeg hører om i har billedet, der beviser, at det enten er en dreng eller en pige?

Jeg tænker tit på, om skanningsdamen så rigtigt, og måske vi kunne sammenligne ?

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan ikke ligge mine billeder ind. hmm.. Så måske der var en anden der kunne starte. :/

her er en af mine DRENGE ikke flov for at vise den frem...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. februar 2010

smokin

Jeg har ikke bevis for det, desværre. For baby gad ikke ligge stille til at man kunne få et billede ud, jordemoderen prøvede ellers ihærdigt. Jeg så dog på skærmen hvor hun virkelig spredte ben... så jeg bliver godt nok overrasket hvis der dukker en dreng op. Skal til scanning igen d. 15 marts og håber de kan give mig ro i sindet der 

Anmeld

12. februar 2010

LauraLW

Åh hvor har jeg tit tænkt på det samme! Prøver lige om jeg kan finde et billede, selvom jeg ikke fatter en dyt af hvad man kan se på de billeder (pånær lige de oplagte med hovede og krop etc.)

Laura

Anmeld

12. februar 2010

smokin

Malene Aagaard skriver:

Ja der er da ingen tvivl der... bliver nok ligeså overrasket hvis der kommer piger ud hos dig, som hvis der kommer en dreng hos mig 

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

Malene Aagaard skriver:

Nej for søren da, det er da helt tydeligt

Godt billede

Anmeld

12. februar 2010

Malene84

hov... ville have lagt et billede fra normal scanning ind... her er det så...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

Malene Aagaard skriver:

hov... ville have lagt et billede fra normal scanning ind... her er det så...

GUD hvor er jeg glad for det er sådan det ser ud når det er en dreng. Mit billede ligner nemlig vildt meget en dreng, men hun påstod det var en pige. -Hvilket også er grunden til dette indlæg.

Anmeld

12. februar 2010

LauraLW

jeg kan ikke uploade mit billede... det er ikke så tydeligt, men man kan se nogle hvide streger, og der er ikke noget der stikker ud som på Malenes billede. :-) - Men det er svært, for det er 2d og er et mærkeligt tværbillede... man skal vist være kender for at se hvad der er hvad, men stregerne er der!

Anmeld

12. februar 2010

Bare mig..

LauraLW skriver:

jeg kan ikke uploade mit billede... det er ikke så tydeligt, men man kan se nogle hvide streger, og der er ikke noget der stikker ud som på Malenes billede. :-) - Men det er svært, for det er 2d og er et mærkeligt tværbillede... man skal vist være kender for at se hvad der er hvad, men stregerne er der!

jeg kan heller ikke få mine ind .. hmm

Men på mine er der også lige som tre streger, og hun sagde altså det var en pige, men for mig at se er det en dreng. det er dog fra en skanningsklinik, fra en kønsskanning, så jeg må jo stole på hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.