Hele verdenen er tåget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.208 visninger
34 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har det som om mit liv slutter på torsdag. Det er en underlig følelse. Det er ikke som sådan angst - ikke endnu i hvertfald... Men jeg kan bare slet ikke forestille mig verdenen efter torsdag. Jeg kan ikke forestille mig at være gravid efter og jeg kan heller ikke forestille mig at jeg får lov til at beholde mit fnug og det lever videre og er sundt og raskt...

Jeg har svært ved at planlægge og tænke på ting der foregår ud i fremtiden - selvom man normalt sagtens kan planlægge ting en uge eller 2 frem i tiden.

Jeg ved godt at weekenden efter har Tom fødselsdag og vi skal på Legoworld med Idun og svoger... Men altså - jeg kan slet ikke forestille mig, hvornår eller hvordan jeg skal få lavet kage. Jeg kan slet ikke forestille mig at leve faktisk efter torsdag. Det er ligesom om at verdenen efter torsdag, ligger i en tåge af intethed, som jeg ikke kan trænge igennem med mine tanker...

Det mest 'positive' jeg kan forestille mig, er at vi får en risiko vurdering der hedder fx 250  og vi skal have taget moderkage biopsi fredag og gå i budding i en uges tid, før vi får svar/dom... Og jeg VED godt med min fornuft at der er 999 mod 1 FOR at vi får et svar vi kan bruge positivt... Men min forestillingsevne er væk.

Det føles bare helt helt forkert... Jeg har svært ved at forklare det, men jeg kan ikke engang sige at jeg håber, for jeg ved kan ikke finde følelsen af håb ligenu... Jeg er ligesom gået i stå indeni min krop...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Corn

Puha, kan jeg godt forstå. Og det er også okay at føle sådan...

Så vi  alt hvad vi kan ...

Anmeld

12. februar 2010

Tullebobs

Jeg sender en masse positive tanker til dig - og tror at du skal sige til dig selv, at det er fuldt forståligt og helt acceptabelt at føle som du gør!

for jer, og ser frem til en positiv tilbagemeldning fra dig og sender lige et ordentlig trøstekrammer

Anmeld

12. februar 2010

LilyMarleen

Alt hvad jeg kan! Jeg tror at det hele nok skal gå. Sender en masse go energi til dig.

Krams

Anmeld

12. februar 2010

lululupo

Sender også masser af positive tanker herfra.....

Anmeld

12. februar 2010

Winnie

for dig. Kan godt forstå at det er svært og at alt andet ligesom bare forsvinder i baggrunden.

Anmeld

13. februar 2010

Moderator

Tak... Igår gik vi bare rigtig tidligt i seng alle sammen. Det ligger i hovedet hele tiden. Det er så underligt...

Men der er jo ikke andet for, end at vente til torsdag... Suk...

Anmeld

13. februar 2010

wamse

Krydser fingre for jer

Anmeld

13. februar 2010

Vial

En ulidelig ventetid og det skal bare overståes, så du kan trække vejret igen. Prøv at find håbet frem - den må ha' været der dengang i besluttede jer for at lave en lillesøster eller bror :-) Knus fra mig, der tænker på dig.

Anmeld

13. februar 2010

Moderator

KaMa skriver:

En ulidelig ventetid og det skal bare overståes, så du kan trække vejret igen. Prøv at find håbet frem - den må ha' været der dengang i besluttede jer for at lave en lillesøster eller bror :-) Knus fra mig, der tænker på dig.

Da vi lavede Spunken, var jeg fuldstændig naiv. Jeg havde aldrig drømt om at der overhovedet kunne være noget galt. Idun er verdens mest perfekte barn og jeg tænkte: Godtnok er der så meget andet jeg ikke kan, men det med at lave perfekte børn, DET KAN JEG...

Så kom chokket og alt denneher tid bagefter. Så jeg har ikke noget håb mere... Det er skidesvært, fordi jeg normalt er en rigtig positiv person... mmm...

Dagene går LANGSOMT...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.