Chris McDonald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

MM1987

Eva skriver:

Han falder bare ikke igennem, ham Ole...han er så dejlig anderledes og ikke så selvhøjtidelig, synes jeg...det tiltaler mig.

Men ham Chris der, ved ikke hvad det er....tror faktisk bare det er måden han taler på..

Jeg får feks ikke knopper af Sidney Lee, synes han er genial på hans egen måde og han får jo netop det han ønsker...men det er en anden historie...

Knus Eva

Nej, og sådan er der bare, nogen formår bare at trykke på de forkerte knapper...

Orh...sidder lige og prøver at komme i tanke om hvem der trykker på mine de forkerte knapper...

Jo...Lykke Friis....(kuldegys)...

Jeg har valgt at boykotte ham, han får ingen opmærksomhed fra min side, heller ikke den negative, orker ham ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Honningblomst

Mia Maia skriver:

Nej, og sådan er der bare, nogen formår bare at trykke på de forkerte knapper...

Orh...sidder lige og prøver at komme i tanke om hvem der trykker på mine de forkerte knapper...

Jo...Lykke Friis....(kuldegys)...

Jeg har valgt at boykotte ham, han får ingen opmærksomhed fra min side, heller ikke den negative, orker ham ikke...

Lykke....hvem er det? Politiker?

Jamen, jeg dyrker ham bestemt heller ikke...synes bare det er så ironisk at det er alle dem der ikke kan snuppe ham som gør han får opfyldt sin drøm, nemlig at blive kendt og omtalt....men han har jo opnået det han ville og det tager jeg sørme hatten af for...

Andrea Rudolf, hun kan også få mig til at få knopper....

knus..

Anmeld

12. februar 2010

NoName

Mia Maia skriver:

Andre der har været til foredrag med ham??

Jeg var igår - og nøj hvor var det godt...

Han er virkelig sjov, det var jo nærmest et helt stand-up show. Vi grinte i 2 1/2 time...

Hans snakker meget om hvordan vores hjernehalvdele fungere og hvordan vores hormoner påvirker os - og så forskellen på mænd og kvinder, og jeg kunne bare se mig selv i SÅ meget af det - det var virkelig sjovt...

Samtidig fik vi også noget ud af det - fordi man forstår det fysiologiske bag, så er det nogen gange nemmere at finde motivation og ignorere den primitive hjerne...

Jeg kan i hvert fald ikke afvise at jeg skal se de 2 andre foredrag med ham...

Og så er vild sjov med hans accent - og høre ham bruge danske udtryg og hvad han tænker om dem så en der kommer ude fra...

Hu-ahh....

Hu-ahhh

Ja, jeg har været til foredrag med ham i foråret 2009... det var helt kanon... Det er længe siden jeg har grinet så meget...

Og stadig kommer nogle af de ting han fortalte om frem i tankerne en gangi mellem...

Vil gerne afsted igen hvis jeg fik muligheden.

NoName 16+2

Anmeld

12. februar 2010

Miss BananaHammock

Mia Maia skriver:

Nej der er måske ikke så meget nyt i det han siger...

Men det er måden det bliver leveret på - jeg har i hvert fald aldrig fået leveret det budskab på en så sjov måde, og så er det bare nemmere at sluge det...

Samtidig får han det ned på at plan hvor man kan genkende sig selv i det, og derfor rammer det mere...

Men ja, han er en meget dygtig foredragsholder...

Det er rigtig. Han er go' til at simplificere teorier! 

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

Eva skriver:

Lykke....hvem er det? Politiker?

Jamen, jeg dyrker ham bestemt heller ikke...synes bare det er så ironisk at det er alle dem der ikke kan snuppe ham som gør han får opfyldt sin drøm, nemlig at blive kendt og omtalt....men han har jo opnået det han ville og det tager jeg sørme hatten af for...

Andrea Rudolf, hun kan også få mig til at få knopper....

knus..

Ja den nye klimaminister....

Ja det er også sjovt, og det irritere mig lidt at folk ikke forstår at jo mere de hader ham, desto mere kendt, og dermed glad, bliver han...

Hi-hi...hmm, ja det er rigtig hun kan godt være lidt - men hun når ikke knoppe stadiet her...

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

noname skriver:

Hu-ahhh

Ja, jeg har været til foredrag med ham i foråret 2009... det var helt kanon... Det er længe siden jeg har grinet så meget...

Og stadig kommer nogle af de ting han fortalte om frem i tankerne en gangi mellem...

Vil gerne afsted igen hvis jeg fik muligheden.

NoName 16+2

Jamen jeg håber også det gør lidt ved min motivation - det har det faktisk allerede...

Jeg SKAL igang med at træne igen - det fik han mig da til at forstå...

Så... Hu-ahh....

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

Super ord...knoppestadiet....

Mia Maia skriver:

Ja den nye klimaminister....

Ja det er også sjovt, og det irritere mig lidt at folk ikke forstår at jo mere de hader ham, desto mere kendt, og dermed glad, bliver han...

Hi-hi...hmm, ja det er rigtig hun kan godt være lidt - men hun når ikke knoppe stadiet her...

Anmeld

12. februar 2010

Sujan

Jeg kunne ikke fordrage Chris Mcdonald.. Indtil jeg var til hans fordrag... Dt var fantastisk... Så vil helt sikkert se ham igen. Er næsten mere stand up end det er noget andet:-)

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

Sujan skriver:

Jeg kunne ikke fordrage Chris Mcdonald.. Indtil jeg var til hans fordrag... Dt var fantastisk... Så vil helt sikkert se ham igen. Er næsten mere stand up end det er noget andet:-)

Ja...men synes stadig jeg fik noget med hjem...

Men man griner nok 80% er tiden...fantastisk...

Anmeld

12. februar 2010

NoName

Mia Maia skriver:

Jamen jeg håber også det gør lidt ved min motivation - det har det faktisk allerede...

Jeg SKAL igang med at træne igen - det fik han mig da til at forstå...

Så... Hu-ahh....

He he, så pas på med at lade sokker der ligger på gulvet distrahere dig...

Go fornøjelse med træningen... Hu-ahh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.