Chris McDonald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Honningblomst

Tilmeldt skriver:

Jeg EEELSKER ham!!! Jeg har været til fordrag med ham to gange, og skal igen til Marts... Jeg kan slet ik få nok af ham!

Alle der siger at han ikke er fantastisk, kan umuligt ha oplevet ham live!!

Stine 28+2

Nogle mennesker behøver man ikke opleve live for at vide man ikke orker dem..bare den måde han taler på, får knopper..

Kunne det ikke bare være at vi ikke alle mener det samme om denne mand...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Pia.

Mia Maia skriver:

Andre der har været til foredrag med ham??

Jeg var igår - og nøj hvor var det godt...

Han er virkelig sjov, det var jo nærmest et helt stand-up show. Vi grinte i 2 1/2 time...

Hans snakker meget om hvordan vores hjernehalvdele fungere og hvordan vores hormoner påvirker os - og så forskellen på mænd og kvinder, og jeg kunne bare se mig selv i SÅ meget af det - det var virkelig sjovt...

Samtidig fik vi også noget ud af det - fordi man forstår det fysiologiske bag, så er det nogen gange nemmere at finde motivation og ignorere den primitive hjerne...

Jeg kan i hvert fald ikke afvise at jeg skal se de 2 andre foredrag med ham...

Og så er vild sjov med hans accent - og høre ham bruge danske udtryg og hvad han tænker om dem så en der kommer ude fra...

Hu-ahh....

Ej er død misundelig - den mand er fantastisk... han er simpelthen så god... Næste gang så tag lige mig med *SSS*

Godt det var en god og underholdende aften..

Knus Pia.

Anmeld

12. februar 2010

Miss BananaHammock

Jeg så ham for et par uger siden og synes da han var meget god. Der er ingen tvivl om at han rammer sine tilhører ved at træde ud af boksen, hvilket jo bare er super. Og han har jo ret i det han siger, men som Eva også siger, så er der jo ikke meget nyt i hans budskab! Jeg vil dog helt sikkert studere hans foredragsteknik, da jeg selv skal holde foredrag i fremtiden, og hvis jeg kan fange folks opmærksomhed som han gør, så vil jeg være vildt glad! 

Men er der andre end mig der lagde mærke til at han accent ikke er konsekvent? At han nogle gange siger nogle ting på ærke jysk, uden at det skulle give en pointe?! 

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

Eva skriver:

Jeg synes bare han er træls at høre på...det han siger og ikke mindst måden, den der accent kan drive mig til vanvid...synes virkelig ikke der er noget nyt under solen med ham...

Okay...

Så tør jeg ikke høre din mening om Ole Henriksen

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

Mia Maia skriver:

Okay...

Så tør jeg ikke høre din mening om Ole Henriksen

Ham er jeg helt vild med...synes han er fantastisk...

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

Tilmeldt skriver:

Jeg EEELSKER ham!!! Jeg har været til fordrag med ham to gange, og skal igen til Marts... Jeg kan slet ik få nok af ham!

Alle der siger at han ikke er fantastisk, kan umuligt ha oplevet ham live!!

Stine 28+2

Naiij...så har du snart været igennem alle undtagen det med Eskild Ebbesen..

Er de andre lige så gode??...kunne godt finde på at skulle se resten...

Jeg synes også han er bedre live end på tv...

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

Pia. skriver:

Ej er død misundelig - den mand er fantastisk... han er simpelthen så god... Næste gang så tag lige mig med *SSS*

Godt det var en god og underholdende aften..

Knus Pia.

Det kan varmt anbefales...

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

Miss BananaHammock skriver:

Jeg så ham for et par uger siden og synes da han var meget god. Der er ingen tvivl om at han rammer sine tilhører ved at træde ud af boksen, hvilket jo bare er super. Og han har jo ret i det han siger, men som Eva også siger, så er der jo ikke meget nyt i hans budskab! Jeg vil dog helt sikkert studere hans foredragsteknik, da jeg selv skal holde foredrag i fremtiden, og hvis jeg kan fange folks opmærksomhed som han gør, så vil jeg være vildt glad! 

Men er der andre end mig der lagde mærke til at han accent ikke er konsekvent? At han nogle gange siger nogle ting på ærke jysk, uden at det skulle give en pointe?! 

Nej der er måske ikke så meget nyt i det han siger...

Men det er måden det bliver leveret på - jeg har i hvert fald aldrig fået leveret det budskab på en så sjov måde, og så er det bare nemmere at sluge det...

Samtidig får han det ned på at plan hvor man kan genkende sig selv i det, og derfor rammer det mere...

Men ja, han er en meget dygtig foredragsholder...

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

Eva skriver:

Ham er jeg helt vild med...synes han er fantastisk...

Ja okay....

Hi-hi...der behøves jo heller ikke være nogen sammenhæng, nogen mennesker giver bare en knopper uden der behøves være en forklaring...

Jeg kan også meget godt lide Ole Henriksen, men mere fordi jeg synes han er lidt sjov at se på - og så er jeg faldet i fælden med hans produkter...

Kan godt forstå han er glad når han kan sælge sådan en lille krukke "et-eller-andet" for 400-500 kr...

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

Mia Maia skriver:

Ja okay....

Hi-hi...der behøves jo heller ikke være nogen sammenhæng, nogen mennesker giver bare en knopper uden der behøves være en forklaring...

Jeg kan også meget godt lide Ole Henriksen, men mere fordi jeg synes han er lidt sjov at se på - og så er jeg faldet i fælden med hans produkter...

Kan godt forstå han er glad når han kan sælge sådan en lille krukke "et-eller-andet" for 400-500 kr...

Han falder bare ikke igennem, ham Ole...han er så dejlig anderledes og ikke så selvhøjtidelig, synes jeg...det tiltaler mig.

Men ham Chris der, ved ikke hvad det er....tror faktisk bare det er måden han taler på..

Jeg får feks ikke knopper af Sidney Lee, synes han er genial på hans egen måde og han får jo netop det han ønsker...men det er en anden historie...

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.