Chris McDonald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

MM1987

Andre der har været til foredrag med ham??

Jeg var igår - og nøj hvor var det godt...

Han er virkelig sjov, det var jo nærmest et helt stand-up show. Vi grinte i 2 1/2 time...

Hans snakker meget om hvordan vores hjernehalvdele fungere og hvordan vores hormoner påvirker os - og så forskellen på mænd og kvinder, og jeg kunne bare se mig selv i SÅ meget af det - det var virkelig sjovt...

Samtidig fik vi også noget ud af det - fordi man forstår det fysiologiske bag, så er det nogen gange nemmere at finde motivation og ignorere den primitive hjerne...

Jeg kan i hvert fald ikke afvise at jeg skal se de 2 andre foredrag med ham...

Og så er vild sjov med hans accent - og høre ham bruge danske udtryg og hvad han tænker om dem så en der kommer ude fra...

Hu-ahh....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Lone Jakobsen

nej hvor er jeg misundelig jeg er SÅ vild med chris Mcdonald....hans glæde og energi stråler bare fra ham. har aldrig været til foredrag med ham.....men det ku bare være rigtigt spændende.

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

Dejligt det var en god oplevelse...

Han var ude på det seminarie jeg går på, men jeg valgte at tage fri den dag, kan simpelthen ikke holde ud at høre på den mand...

Knus Eva..

Anmeld

12. februar 2010

Risen

Snyd snyd snyd!  Tag mig med næste gang !

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

nutche skriver:

nej hvor er jeg misundelig jeg er SÅ vild med chris Mcdonald....hans glæde og energi stråler bare fra ham. har aldrig været til foredrag med ham.....men det ku bare være rigtigt spændende.

Det var også virkelig godt...

Så næste gang han kommer forbi i nærheden af dig, så må du afsted...

Min kæreste, som ikke rigtig troede det var ham, synes også det havde været rigtig godt...

Det var sjovt, for da han snakkede om søvn der blev min kæreste ramt...

Og trangen til søde sager, og det med at man siger man kun vil spise en, men ender med at spise det hele, der ramte han mig...

Så afsted med dig...

Men lige et tip, det skulle egentlig kun vare 2 timer, men det varede 2 timer og 40 min...

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

Eva skriver:

Dejligt det var en god oplevelse...

Han var ude på det seminarie jeg går på, men jeg valgte at tage fri den dag, kan simpelthen ikke holde ud at høre på den mand...

Knus Eva..

Er det rigtigt??...er det bare fra fjernsynet eller??

Anmeld

12. februar 2010

Lone Jakobsen

ja jeg må da lige holde øjne og ører åbne tror også der ku være mange guldkorn at hente for mig

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

Risen skriver:

Snyd snyd snyd!  Tag mig med næste gang !

Hi-hi...

Han kommer til KBH d. 25/2 - for der skal min mor ind og se ham...

I skal helt sikkert tage afsted engang - det var virkelig godt...og rigtig sjovt...vi skreg seriøst at grin....sammen med resten af salen...

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

Mia Maia skriver:

Er det rigtigt??...er det bare fra fjernsynet eller??

Jeg synes bare han er træls at høre på...det han siger og ikke mindst måden, den der accent kan drive mig til vanvid...synes virkelig ikke der er noget nyt under solen med ham...

Anmeld

12. februar 2010

Jeg EEELSKER ham!!! Jeg har været til fordrag med ham to gange, og skal igen til Marts... Jeg kan slet ik få nok af ham!

Alle der siger at han ikke er fantastisk, kan umuligt ha oplevet ham live!!

Stine 28+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.