Rødt til drenge ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Diana...

Selvfølgelig kan de gå i rødt og lyserødt hvis det er drenge tøj. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

solsikke68

Hej selvfølgelig kan drenge gå i RØDT !! Min søn der er 21 mdr fik endda en lLYSERØD !! polo t-shirt fra H& M af sin onkel og tante til sin 1 års fødselsdag....som stor provokation til hans far hi hi hi.

Så uden blomst og hjerter mm så det er bar flot med rødt !!

Anmeld

11. februar 2010

Mettemus

Rødt er helt ok, fx virkelig fedt med en klar grøn til. Mht lyserød har jeg altid haft det lidt sværere, men så i Go' morgen Dk den anden morgen et klip i forbindelse med modeugen i KBH, hvor en stylist havde givet en dreng en lyserød, stribet strikket hue på til en dreng der i øvrigt havde blå og grønt på - det var faktisk rimelig cool. Så længe der ikke er blomste, Hello Kitty eller sådan noget på...

Anmeld

11. februar 2010

Kløver

Karo skriver:

Jeg har en dejlig dreng på 1 1/2 år. Af og til køber hans far og jeg en rød trøje til ham da vi syndes det klær ham. Men nogle af mine veninder syndes bestemt ikke at drenge kan gå i rødt. Men hvad siger i er det ok, eller er det helt ude i skoven

synes jeg sagtens man kan, synes feks det vildt sødt med en rød bluse under et par smæk cowboybukser,e lelr bare bukser o mørkeblå stof

var noget andet hvis det var lyserødt :-P

syne sogså sagtens omvendt piger kan bære blå, eller noget i feks lyseblå, vi har da en pyjamas med mummitrolde, som har lyseblå i grundfarve og den vil blive brugt uanset hvad køn vi får

Anmeld

11. februar 2010

HelleBelle

Ja da!

Min Malte på knap 6år vælger det selv, det er hans ynglingsfarve

Helle.

Anmeld

11. februar 2010

Anja

Vores drenge bruger både rødt og lyserødt ! De har de lækreste polo t-shirts i lyserød, totalt cool efter min mening

Anmeld

11. februar 2010

Sakris

Selvfølgelig er det ok. Skulle det ellers også være forkert for mænd at købe noget i ferrari accessories forretninger fordi alle deres ting er røde...? Hehe, tror jeg mange mænd ville være ærgelige over... Min lillebror på 14 har masser af røde samt lyserøde ting!

Anmeld

11. februar 2010

qp

Åhh en rød sweather eller hættebluse med et pr seje forvaskede jeans er da såååh cool til drenge

Anmeld

11. februar 2010

Bondepigen

Det er da noget værre pjat, at sige at drenge ikke kan gå i rødt, selvfølgelig kan de da det!!!!

Anmeld

11. februar 2010

Cris

Jeg elsker rødt! Jeg ville dø af kedsomhed, hvis jeg kun skulle vælge blå til mine drenge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.