Rødt til drenge ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

Karo

Jeg har en dejlig dreng på 1 1/2 år. Af og til køber hans far og jeg en rød trøje til ham da vi syndes det klær ham. Men nogle af mine veninder syndes bestemt ikke at drenge kan gå i rødt. Men hvad siger i er det ok, eller er det helt ude i skoven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

saxa

Jeg synes det er helt OK - så længe der ikke er blomster (og andre pigemotiver på) Jeg har en datter på knap 2, hun går da også i blåt.. Så skulle det heller ikke være OK???

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

Mine knægte har masser af rød og også lyserød.... kan ikke helt forstå det der med bestemte farver til køn...hmm..

Anmeld

11. februar 2010

brummeline

jeg synes det er helt ok. min søn er bedst til stærke farver og der indgår rød og lilla i.  så det kan du helt sikkert

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

Hvorfor skulle han ikke kunne gå i rød det er da super flot til flere dreng

Anmeld

11. februar 2010

Pia.

Begge mine drenge har rødt tøj - jeg syntes det er super fedt med rødt til drenge - Mads' ida-t med flodheste er da super skøn, men hans kusine har den selv samme bluse, men syntes sagtens den kan gå til begge køn og så med røde strømper til - så passer det perfekt.

Anmeld

11. februar 2010

Michael healer

Karo skriver:

Jeg har en dejlig dreng på 1 1/2 år. Af og til køber hans far og jeg en rød trøje til ham da vi syndes det klær ham. Men nogle af mine veninder syndes bestemt ikke at drenge kan gå i rødt. Men hvad siger i er det ok, eller er det helt ude i skoven

Jeg vil sige det kommer an på, om man på trods af den røde farve kan se, at det er en dreng, for hvis folk bliver i tvivl på grund af den røde farve, er jeg imod det, men hvis ingen syntes han ligner en pige, så det ligesom mere ok.

Michael

Anmeld

11. februar 2010

oo

selvfølgelig er rødt okay til drenge! det er jo bare en farve - og det er på ingen måde de røde trøjers skyld hvis han en dag mest er til mænd

Anmeld

11. februar 2010

Karo

Tjuhl skriver:

selvfølgelig er rødt okay til drenge! det er jo bare en farve - og det er på ingen måde de røde trøjers skyld hvis han en dag mest er til mænd

Nej det er rigtigt nok. Selv syndes jeg jo det er pænt til Marcus da han er en lille mørkhåret dreng, men har bare et par veninder der syndes det er en pige farve og at drenge ikke burde gå i det. Så da jeg kunne konstatere at jeg egenligt aldrig havde set nogle af de andre drenge i vuggestuen i rødt tænkte jeg da lidt om det bare var mig. Men helt klart dejligt at se at det er jeg ikke.

Anmeld

11. februar 2010

Lillefe

Jeg syntes da også det er helt ok med rød til en dreng.. men bryder mig for eks. ikke så meget om det når det er lyserødt men det er bare min mening, jeg ville ikke følges med min kæreste hvis han gik i lyserødt. Men det er bare fordi jeg ikke kan lide den altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.