Hvad ville I have gjort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Jeg ved hvad du vil vælge og syntes klart du skal gøre det der ligger dit hjerte nærmest... Sød tanke... er sikker på hun sætter pris på det... Du kender hende og ved hvordan hun vil reagere ved et sådan tilbud... - nogen mennesker ville måske blive stødt....

Jeg skrev det til hende i går...at hun kunne låne og det kunne hun først ikke lide, men ja...sagde jo at alle kunne havne der og næste gang var det måske mig.

Synes bare det er virkelig synd for hende og børnene...og så sidder hun nu midt i en praktik og mister 4500kr NETTO om md.. og jeg er jo heldig i forhold til hende, altså med den hjælp jeg får...så ja, jeg hjalp, selvom hun syntes det var pinligt...men pjat med hende..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Ina33

Eva skriver:

Hun er hverken familie eller veninde, så der er intet at miste.. og mad hjælper jo ikke på at de ikke har olie til at varme hus og vand op..

Knus..

Nej det kan du da have ret i.  Jeg synes det er  en stor og flot tanke, og jeg kan nu se at hun er blevet rigtig glad for din barmhjertighed, så det er jo dejligt...

Måske havde jeg også gjort det samme som dig, hvis jeg havde stået i situationen i virkeligheden.

Nej det kan du da have ret i.  Jeg synes det er  en stor og flot tanke, og jeg kan nu se at hun er blevet rigtig glad for din barmhjertighed, så det er jo dejligt...

Måske havde jeg også gjort det samme som dig, hvis jeg havde stået i situationen i virkeligheden.

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

Loppe skriver:

Jeg synes bare slet ikke det var fair at de skulle fryse...ej, det kunne jeg ikke have...og hvorfor skulle hun snyde mig for at få pengene igen....

Så nu ved jeg at hun og hendes tre børn har varme resten af måneden-...

Knus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.