Hvad ville I have gjort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Honningblomst

Jeg må lige høre hvad I mener og ville gøre??...

Jeg har en bekendt, som jeg er venner med på facebook. Hun er enlig mor til tre og på su. Hendes søn går i klasse med min den ældste og de er de bedste venner, så jeg kender hende sådan rimeligt. skøn kvinde.

Nå, men i går på facebook havde hun skrevet noget trist noget og jeg skrev til hende om hun var ok...det var hun så ikke..hun havde kun få penge til den første fordi hun bor så hun skal give mange mange penge for varme hver måned og nu manglede der igen olie. Hendes forældre ville ikke låne hende penge og hendes dumme x havde taget røven på hende så hun intet havde eller kunne gøre.

Jeg har så lige fået en lille smule penge, arv fra min morfar som bare skulle spares, men tja,....tænkte at jeg kunne låne hende de penge, da jeg ved hun har penge d.15 i næste måned. Det er ikke sådan hun har spurgt om de penge, men tænker bare at når jeg har dem og hun mangler, så vil jeg da gerne hjælpe...

Hvad ville I gøre...låne hende pengene eller bare lade som ingenting? Jeg har egentlig besluttet mig, men ved ikke om jeg er helt forkert på den.

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville tilbyde hende at låne de penge - selvfølgelig... Jeg ville slet ikke være i tvivl...

Anmeld

10. februar 2010

LRJ

Eva skriver:

Jeg har en bekendt, som jeg er venner med på facebook. Hun er enlig mor til tre og på su. Hendes søn går i klasse med min den ældste og de er de bedste venner, så jeg kender hende sådan rimeligt. skøn kvinde.

Nå, men i går på facebook havde hun skrevet noget trist noget og jeg skrev til hende om hun var ok...det var hun så ikke..hun havde kun få penge til den første fordi hun bor så hun skal give mange mange penge for varme hver måned og nu manglede der igen olie. Hendes forældre ville ikke låne hende penge og hendes dumme x havde taget røven på hende så hun intet havde eller kunne gøre.

Jeg har så lige fået en lille smule penge, arv fra min morfar som bare skulle spares, men tja,....tænkte at jeg kunne låne hende de penge, da jeg ved hun har penge d.15 i næste måned. Det er ikke sådan hun har spurgt om de penge, men tænker bare at når jeg har dem og hun mangler, så vil jeg da gerne hjælpe...

Hvad ville I gøre...låne hende pengene eller bare lade som ingenting? Jeg har egentlig besluttet mig, men ved ikke om jeg er helt forkert på den.

Knus Eva..

Der er jeg nok meget naiv og stoler næsten blindt på folk, Jeg ville KLART låne hende de penge, og så ville jeg fortælle hende at hun bare skal betale det tilbage når hun kan

Anmeld

10. februar 2010

FruPudderkvast

Eva skriver:

Knus Eva..

Jeg ville personligt ikke låne en "bekendt" penge.. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange penge det handler om, men jeg ville ikke gøre det..

Jeg ville frygte at hun ikke betalte pengene tilbage.. Men det er da stort af dig, hvis du gør det..

Måske bare mig der ikke stoler på folk?  

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

Rosa skriver:

Jeg ville tilbyde hende at låne de penge - selvfølgelig... Jeg ville slet ikke være i tvivl...

Jeg er som sagt heller ikke i tvivl om hvad jeg tør, bør eller skal gøre...ville bare høre Jeres mening da min x og min mor ikke var enige med mig...

Anmeld

10. februar 2010

Diana...

Hvis jeg havde pengene ja klart jeg ville låne hende dem.

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

~131209~ skriver:

Jeg ville personligt ikke låne en "bekendt" penge.. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange penge det handler om, men jeg ville ikke gøre det..

Jeg ville frygte at hun ikke betalte pengene tilbage.. Men det er da stort af dig, hvis du gør det..

Måske bare mig der ikke stoler på folk?  

Det drejer sig 3000kr.

Anmeld

10. februar 2010

Unalisa

Eva skriver:

Knus Eva..

jeg ville låne hende pengene

det er meget  sødt af dig at tænke på hende

Anmeld

10. februar 2010

Amelia<3

Jeg ville nok også har lånt hende dem, men jeg ville først sikre mig i at hun betaler dem tilbage..

Anmeld

10. februar 2010

FruPudderkvast

Eva skriver:

Det drejer sig 3000kr.

Okay.. 3000 kr. er jo ikke MANGE penge.. Meeen.. Tror nu alligevel ikke at jeg ville gøre det.. Men kan se at jeg er den eneste der ikke ville gøre det

Hvad så hvis der går evigheder inden du får dem tilbage? - Eller i værste fald at du ikke får dem tilbage? Hvis det er en kvinde med "dårlig" økonomi, er det jo ikke sikkert at hun kan betale dem tilbage?

Men hey - hvis du stoler på hende, så synes jeg da at du skal gøre det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.