Jeg må lige høre hvad I mener og ville gøre??...
Jeg har en bekendt, som jeg er venner med på facebook. Hun er enlig mor til tre og på su. Hendes søn går i klasse med min den ældste og de er de bedste venner, så jeg kender hende sådan rimeligt.
skøn kvinde.
Nå, men i går på facebook havde hun skrevet noget trist noget og jeg skrev til hende om hun var ok...det var hun så ikke..hun havde kun få penge til den første fordi hun bor så hun skal give mange mange penge for varme hver måned og nu manglede der igen olie. Hendes forældre ville ikke låne hende penge og hendes dumme x havde taget røven på hende så hun intet havde eller kunne gøre.
Jeg har så lige fået en lille smule penge, arv fra min morfar som bare skulle spares, men tja,....tænkte at jeg kunne låne hende de penge, da jeg ved hun har penge d.15 i næste måned. Det er ikke sådan hun har spurgt om de penge, men tænker bare at når jeg har dem og hun mangler, så vil jeg da gerne hjælpe...
Hvad ville I gøre...låne hende pengene eller bare lade som ingenting? Jeg har egentlig besluttet mig, men ved ikke om jeg er helt forkert på den.
Knus Eva..
Anmeld