tid til at spørge legeeksperterne (jer!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

LIZO

Milka skriver:

hvor er det fedt at se dig herinde camilla

spejle er nemlig dyre, jeg har fundet nogle vildt fede i genbrugsforretninger som jeg har monteret inde hos pigerne – senest i dag, faktisk, fandt et rigtigt lækkert kvadratisk spejl i en rød metalramme til 15 kr. det skal også op inde hos dem så de kan sidde og glo på sig selv, det elsker de jo

skal nok få lavet en liste af ting jeg sælger ... hvad størrelse tøj bruger zoey nu?

okay måske jeg skal ned i genbrugen.. men kunne godt tænke mig et hvor hun kan ligge på maven og kigge på.. for vi skal flytte inden for de næste par måneder så vil ikke hænge noget op.. ellers havde hun fået et spejl op ude ved puslebordet..

hun bruger stadig 56.. noget i 62....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

LIZO

forresten så et ønske.. mega blocks.. det er super gode.. og de laver en del til piger os. liam leger så meget med hans.. han fik dem da han blev 1 år. og fandt hurtig ud af at sætte dem sammen.. og de er så store de på ingen måde kan få dem i munden.. og de kan tåle en del..

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

hvor var det nu man kunne få den lampe fra? den er så fed!

Mener de kan købes i BabySam eller Ønskebørn, til omkring 250-300 kr.

Anmeld

13. februar 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Mener de kan købes i BabySam eller Ønskebørn, til omkring 250-300 kr.

kan ikke se lampen på deres hjemmeside, måske triller vi ned til babysam og kigger

Anmeld

13. februar 2010

JustAnotherName

LÆKKERT køkken!!!!

Altså mine dagpleje unger er mellem 1 år og 1 1/2 og de er alle vilde med at lege med Livas køkken. De sidder og rører rundt i gryderne, propper ting i ovnen osv. De har rigtig meget lækkert børne-køkken-udstyr i Ikea.

Sækkestol har vi ikke, jeg er bange for Liva ville blive for passiv hvis hun kunne flyde ud i sådan en. Hun har så lige fået en lille sofa som hun bruger når hun ser tv, så ved ikke om det er meget bedre

Hvad med at prøve at sælge nogle af tingene på trendsales?

TINA :

Kan du huske hvor det er, at man kan købe den "personlige lampe"??

Vi fik vores i dåbsgave. Men jeg har set den i baby-blade reklamer også.
Og mener altså at den kunne købes helt almindelige baby-steder, som BabySam eller Ønskebørn.

Den vi har hedder "Kitty-Litt" eller noget i dén dur. Men der findes vist flere.

Anmeld

13. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

TINA :

Kan du huske hvor det er, at man kan købe den "personlige lampe"??

Vi fik vores i dåbsgave. Men jeg har set den i baby-blade reklamer også.
Og mener altså at den kunne købes helt almindelige baby-steder, som BabySam eller Ønskebørn.

Den vi har hedder "Kitty-Litt" eller noget i dén dur. Men der findes vist flere.

Den kan ihvertfald fåes her http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7370

Men synes bare jeg engang hørte man kunne få den i babysam også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.