tid til at spørge legeeksperterne (jer!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.411 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Milka

har brugt hele formiddagen på at rydde ud i pigernes legetøj, langt størstedelen er bløde babyting som de slet ikke gider mere.

så er det jo godt at de snart har fødselsdag og kan få noget nyt! af mormor får de et legekøkken som det på billedet. men jeg vil lige høre jer, hvor gamle var jeres børn da de fattede hvad man gør med sådan et køkken?

har også tænkt mig at de skal have en sækkestol. er det et hit hos jeres unger? kan se på jeres billeder at mange af jer har dem...

fingermaling, er det sjovt? man kan jo få sådan noget der skulle være helt safe men tænker alligevel at det kommer op i håret, ind i munden osv...

jeg har SÅ meget babylegetøj og tøj som jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med. tænker at den nemmeste måde at komme af med det på ville være på et loppemarked, eller noget ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

JustAnotherName

Et legekøkken og kopper, tallerkener, kander og bestik, vil HELT SIKKERT være sagen. Ellers bliver det det hurtigt, er jeg sikker på.

Bianca fik køkkenstel da hun blev 1 år. Og hun leger STADIG rigtig meget med det. Serverer kaffe og spiser kage osv ....så bruger hun klodser som mad ....selvom hun HAR legetøjsmad også, hehe.

Børn ELSKER farver og at male.
Vi har købt tusser til Bianca som kan vaskes af med en våd klud, hvis hun får malet på sine hænder, osv.

Vi har en sækkestol. Det var jeg bare så opsat på, at de SKULLE HAVE! ....Men den bliver aldrig brugt  ....det er endda nummer to sækkestol, for den første revnede jeg  ...så fik de en ny, og den bliver ikke brugt - endnu ihvertfald. men jeg tror det kan komme, når de bliver lidt større.

De ting du har, kan du da sætte tilsalg i en ann. herinde eller på trendsales.
Ellers kan du jo sortere i det, og give det som du mindst vil beholde til genbrug - så går det til et godt formål.
Er du HELT sikker på, at du ikke bare skal smide en masse i en sort sæk, og få en anden til at opbevare det for dig .....HVIS NU der engang skulle komme en spunk mere til verden....hvem ved

Anmeld

10. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

har brugt hele formiddagen på at rydde ud i pigernes legetøj, langt størstedelen er bløde babyting som de slet ikke gider mere.

så er det jo godt at de snart har fødselsdag og kan få noget nyt! af mormor får de et legekøkken som det på billedet. men jeg vil lige høre jer, hvor gamle var jeres børn da de fattede hvad man gør med sådan et køkken?

har også tænkt mig at de skal have en sækkestol. er det et hit hos jeres unger? kan se på jeres billeder at mange af jer har dem...

fingermaling, er det sjovt? man kan jo få sådan noget der skulle være helt safe men tænker alligevel at det kommer op i håret, ind i munden osv...

jeg har SÅ meget babylegetøj og tøj som jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med. tænker at den nemmeste måde at komme af med det på ville være på et loppemarked, eller noget ...

LÆKKERT køkken!!!!

Altså mine dagpleje unger er mellem 1 år og 1 1/2 og de er alle vilde med at lege med Livas køkken. De sidder og rører rundt i gryderne, propper ting i ovnen osv. De har rigtig meget lækkert børne-køkken-udstyr i Ikea.

Sækkestol har vi ikke, jeg er bange for Liva ville blive for passiv hvis hun kunne flyde ud i sådan en. Hun har så lige fået en lille sofa som hun bruger når hun ser tv, så ved ikke om det er meget bedre

Hvad med at prøve at sælge nogle af tingene på trendsales?

Anmeld

10. februar 2010

Milka

problemet med de ting jeg vil af med er at der er så meget! så jeg tror planen må være at noget bliver sat til salg på trendsales, noget bliver foræret væk og resten kan jeg aflevere nede i den lokale genbrug...

hvis i har andre ideer til gode gaver, sig endelig til

Anmeld

10. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

problemet med de ting jeg vil af med er at der er så meget! så jeg tror planen må være at noget bliver sat til salg på trendsales, noget bliver foræret væk og resten kan jeg aflevere nede i den lokale genbrug...

hvis i har andre ideer til gode gaver, sig endelig til

Hvad har du af ting?

Tænker om der måske var noget jeg kunne købe til min dagpleje.... ikke at jeg som sådan mangler noget meeeeen

Anmeld

10. februar 2010

Milka

TbCp skriver:

Hvad har du af ting?

Tænker om der måske var noget jeg kunne købe til min dagpleje.... ikke at jeg som sådan mangler noget meeeeen

jeg vender tilbage med en liste men det er jo ting til de helt små tina ...

Anmeld

10. februar 2010

NaFe

feluca er os helt vild med sit køkken og al det der legemad til..og ja sækkestolen er den bedste...hun kaster sig ned i den og når hun er træt lægger hun sig der hen...

ellers er det store hit her hjemme dukken og dukkevogn, hun putter og putter sin dukke om og om igen....og sin prinsesse bil, som fræser rundt på i stuen...

har os bare så meget lort, men kan bare ikke få mig selv til a smide det ud...meeeeen gud vor det fylder...

Anmeld

10. februar 2010

Milka

Feluca09 skriver:

feluca er os helt vild med sit køkken og al det der legemad til..og ja sækkestolen er den bedste...hun kaster sig ned i den og når hun er træt lægger hun sig der hen...

ellers er det store hit her hjemme dukken og dukkevogn, hun putter og putter sin dukke om og om igen....og sin prinsesse bil, som fræser rundt på i stuen...

har os bare så meget lort, men kan bare ikke få mig selv til a smide det ud...meeeeen gud vor det fylder...

hvad er det for en dukke hun har?

Anmeld

10. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

jeg vender tilbage med en liste men det er jo ting til de helt små tina ...

Jeg får en lille ny på 9 mdr. men det er nok alligevel det legetøj der er her som er mest interessant.... men kunne godt tænke mig at se en liste alligevel

Anmeld

10. februar 2010

Skouboe

Milka skriver:

Freja har præcist DET køkken - og hun elsker det. 

Hun fik det i julegave og brugte det fra dag 1, så jeg er sikker på at bøtterne vil elske det.

Freja har også en sækkestol, som hun putter med, krammer og tumler rundt i - det er et stort hit.

Noget andet, der hitter herhjemme er LEGO Duplo. Freja har fået en del forskellige ting, fx bondegård mv. i dåbs-, jule- og fødselsdagsgave men det der faktisk er det største hit, er de helt almindelige klodser. De kan jo skilles ad!! Og duplo dyrene er også vildt spændende.

Jeg har købt nogle pop-op bøger i en Tiger butik her for 14 dage siden, og Freja kan bruge TIMER på at sidde og bladre og hun er MEGET fascineret af at tingene kommer ud af siderne. Hun er desværre også ret hårde ved dem, så jeg har lige måttet købe et sæt mere, men til 20 kr. pr. stk går det nok også. Generelt er bøger der kan noget (sige lyde eller bevæge noget eller poppe-op) et stort hit.

Ellers er begge gåvogne et hit herhjemme. Puttekasser - Play2learn har lavet sådan en raket en, med lys og lys osv der er super god ( http://www.br.dk/produkt/play2learn-raketputteboks/&nbsp. Freja har også en Play2learn mobiltelefon som hun har meget skæg ud af.

Hendes far er også et af hendes yndlingslegetøjer i øjeblikket - og sådan som han opfører sig, må du gerne låne ham til bøtterne... 

Jeg har iøvrigt ikke fået sendt dine trøjer endnu - jeg har været syg .. Jeg prøver at få dem sendt i aften eller i morgen, hvis ikke Freja er helt håbløs (nu er det hendes tur til at være syg)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.