Milka skriver:
har brugt hele formiddagen på at rydde ud i pigernes legetøj, langt størstedelen er bløde babyting som de slet ikke gider mere.
så er det jo godt at de snart har fødselsdag og kan få noget nyt! af mormor får de et legekøkken som det på billedet. men jeg vil lige høre jer, hvor gamle var jeres børn da de fattede hvad man gør med sådan et køkken? 
har også tænkt mig at de skal have en sækkestol. er det et hit hos jeres unger? kan se på jeres billeder at mange af jer har dem...
fingermaling, er det sjovt? man kan jo få sådan noget der skulle være helt safe men tænker alligevel at det kommer op i håret, ind i munden osv...
jeg har SÅ meget babylegetøj og tøj som jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med. tænker at den nemmeste måde at komme af med det på ville være på et loppemarked, eller noget ...
Sikken et dejligt køkken, det skal helt sikkert nok blive et hit

Til at starte med kan de jo nok ikke helt lure hvad man skal gøre med tingene, men de skal nok få fornøgelse af det alligevel.
Vi har en sækkestol til Marcus og den bruger han meget. Når han bliver træt eller bare lige har brug for et hvil hiver han den frem og ligger sig på den og når han ikke gider mere går han bare fra den. Jeg går selv og overvejer at købe en phistermedister (en form for sækkestol) til lillepigen.
Hvad med at sætte tøjet og legetøjet til salg på den blå avis, så slipper du for at skulle ud og stå i en bod hele dagen.
Anmeld