Husk årgang 0 nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Loa

Sabrina17 skriver:

Ja, det er sidste afsnit i næste uge - synes faktisk der blev sagt onsdag... Men så er der også 4 afsnit - hvis man tæller den første med, som var et tilbageblik

Fusk  Men de lavede da vist ikke tilbageblik hvert år, gjorde de det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Loa

Heidi. skriver:

Jeg siger ikke noget.. Det er bare noget i en af familierne der overrasker mig,.. Noget jeg ikke havde regnet med..

Uh nu er jeg jo nysgerrig........

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

Jeg elsker også årgang 0 - da vi flyttede ind i vores lejlighed for 2 år siden havde vi ikke noget fjernsyn så jeg så samtlige årgang 0 afsnit...skønt...

Men hjælp mig lige med at sætte ord på noget...

Rachel og hendes storebror David for mig simpelthen til krumme tæer hver gang de siger noget, men synes jo egentlig det er lidt sejt med al den viden de har - og super fedt de rejser så meget, som jeg er sikker på også øger deres viden...men hvorfor får de mig til at krumme tæer??

Anmeld

10. februar 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Jeg elsker også årgang 0 - da vi flyttede ind i vores lejlighed for 2 år siden havde vi ikke noget fjernsyn så jeg så samtlige årgang 0 afsnit...skønt...

Men hjælp mig lige med at sætte ord på noget...

Rachel og hendes storebror David for mig simpelthen til krumme tæer hver gang de siger noget, men synes jo egentlig det er lidt sejt med al den viden de har - og super fedt de rejser så meget, som jeg er sikker på også øger deres viden...men hvorfor får de mig til at krumme tæer??

Hvor sjovt - jeg har det på nøjagtigt samme måde. Kan heller ikke lige sætte en finger på hvad det er - måske deres stemmer? Men det er jo søde og velopdragne børn.... Hmm... Har i øvrigt sååååå ondt af mor Christina

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Hvor sjovt - jeg har det på nøjagtigt samme måde. Kan heller ikke lige sætte en finger på hvad det er - måske deres stemmer? Men det er jo søde og velopdragne børn.... Hmm... Har i øvrigt sååååå ondt af mor Christina

Nej den er lidt svær...

Ja det har jeg også - men måske hun skal blive lidt bedre til at vælge mænd - eller bedre endnu starte med ikke at vælge nogen mænd...

Synes egentlig at hun gør det godt, men er lidt bekymret for hvor meget pigerne ved...

Anmeld

10. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Loa skriver:

Fusk  Men de lavede da vist ikke tilbageblik hvert år, gjorde de det?

Nej nej, kun i år, da der er gået 10 år

Anmeld

10. februar 2010

Stumpen

Ang Kristians forældre, så vil jeg holde med jer i at de snakker mest om sig selv, men det kan jo være tv2's klippers skyld..

Jeg tænkte også sidste år at de kun var med for at kunne vise hvor meget de kunne formå... Men samtidig må det være grænseoverskridende at filme sig selv, mens man sidder i en sofa med morgenhår, mens køkkenet ligner noget der er LØGN, når man plejer at have styr på det hele...

Anmeld

10. februar 2010

Loa

Sabrina17 skriver:

Nej nej, kun i år, da der er gået 10 år

Nåh ja self.

Selvom det er på bekostning af de små poder, så syntes jeg alligevel godt der kunne have været 10 afsnit i hvert fald, om året...

Anmeld

10. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Loa skriver:

Nåh ja self.

Selvom det er på bekostning af de små poder, så syntes jeg alligevel godt der kunne have været 10 afsnit i hvert fald, om året...

Hehe jeg er helt enig

Anmeld

10. februar 2010

Bare mig..

nogen der ved hvornår det genudsendes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.