Husk årgang 0 nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
29 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

oo

en lille huskekage fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

smokin

Tjuhl skriver:

en lille huskekage fra mig

hvilken slags er det så?

KH

Zette som tænker rimlig meget på kage for tiden.

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvordan tror du man kunne glemme det hehe.

Anmeld

9. februar 2010

TbCp

opdagede det lige.... jeg havde dælme da glemt det

Anmeld

9. februar 2010

Vinker

9. februar 2010

Stumpen

"David du behøver ikke se så lidende ud"  forstår knægten...

Anmeld

9. februar 2010

Tynen

Stumpen skriver:

"David du behøver ikke se så lidende ud"  forstår knægten...

Ja, for dælan!
Jeg hader også den lede kat

Anmeld

10. februar 2010

Mimic

NEEEEEEJ jeg glemte at se det igår.... Faldt i søvn på sofaen... må lige finde ud af hvornår det bliver genudsendt...

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

Elsker den serie og har endnu ikke misset et afsnit - Den skal bare ses... Vil sige den nye familie (Christians) Er der ikke meget ved - den handler jo mere om forældrene end om om ham... syntes slet ikke man høre så meget til ham, som man burde, jo der var selvfølgelig lejerskolen i går, men ellers er det mest forældrene det drejer sig om...

Ellers de tre andre familier, på hver deres måde... og kan kun grine af præstemoren og de ting hun får sagt ind imellem.. Emmas familie er jeg også vild med og Stephanis familie er også skønne...

Knus Pia, Stor fan af årgang 0

Anmeld

10. februar 2010

Loa

Årh ja den serie er da bare alt for god.....

Er helt vild med præstefamilie...... Havde godt nok mine tvivl i starten om jeg kunne lide dem, fordi de var meget specielle, men nu syntes jeg egentlig bare det har deres charme.... Og hvor er de børn dog intelligente at høre på.... Og alle de rejser/lande de får oplevet........

Syntes det er lidt ærgeligt alt det Stephanie har været igennem efterhånden, to gange bryllup/skilsmisse, en hulsens masse flytninger, vold af moren... Håber der falder ro på dem nu.... Men hvor er hun bare omsorgsfuld over for hendes to lillebrødre.....

Syntes Emmas familie minder rigtig meget om alm. gennemsnitsfamilie, men er dog hyggeligt at følge dem alligevel....

Er enig med en anden bruger her, vedr. Christians familie, at det ikke handler ret meget om ham kontra hans forældre... Lidt ærgeligt...

Lea - som syntes tre afsnit årgang 0 om året er aaaalt for lidt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.