Husk årgang 0 nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

MyBaby

Øv øv - jeg missede det også igår! Er der nogen, der ved, hvornår det bliver genudsendt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Vidunderligeunger

Loa skriver:

Årh ja den serie er da bare alt for god.....

Er helt vild med præstefamilie...... Havde godt nok mine tvivl i starten om jeg kunne lide dem, fordi de var meget specielle, men nu syntes jeg egentlig bare det har deres charme.... Og hvor er de børn dog intelligente at høre på.... Og alle de rejser/lande de får oplevet........

Syntes det er lidt ærgeligt alt det Stephanie har været igennem efterhånden, to gange bryllup/skilsmisse, en hulsens masse flytninger, vold af moren... Håber der falder ro på dem nu.... Men hvor er hun bare omsorgsfuld over for hendes to lillebrødre.....

Syntes Emmas familie minder rigtig meget om alm. gennemsnitsfamilie, men er dog hyggeligt at følge dem alligevel....

Er enig med en anden bruger her, vedr. Christians familie, at det ikke handler ret meget om ham kontra hans forældre... Lidt ærgeligt...

Lea - som syntes tre afsnit årgang 0 om året er aaaalt for lidt....

er det det der er??? 

Anmeld

10. februar 2010

Vial

BlyViol skriver:

er det det der er??? 

Jeg troede, at der var 4 afsnit

Anmeld

10. februar 2010

Loa

BlyViol skriver:

er det det der er??? 

Mener helt bestemt speakeren igår sagde, husk tredje og sidste afsnit næste tirsdag.......

Anmeld

10. februar 2010

Heidi.

Jeg glemte det i går.. Så jeg har set det i dag på Sputnik, der kom jeg så liiige til og se næste uges afsnit osse...

Hmmmm, der blev jeg lige lidt overrasket..

Anmeld

10. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Ja, det er sidste afsnit i næste uge - synes faktisk der blev sagt onsdag... Men så er der også 4 afsnit - hvis man tæller den første med, som var et tilbageblik

Anmeld

10. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Heidi. skriver:

Jeg glemte det i går.. Så jeg har set det i dag på Sputnik, der kom jeg så liiige til og se næste uges afsnit osse...

SNYD !! Shhh, ikke sig noget... eller?

Anmeld

10. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Heidi. skriver:

Det er ikke gratis og se på sputnik vel?

Anmeld

10. februar 2010

Heidi.

Sabrina17 skriver:

SNYD !! Shhh, ikke sig noget... eller?

Jeg siger ikke noget.. Det er bare noget i en af familierne der overrasker mig,.. Noget jeg ikke havde regnet med..

Anmeld

10. februar 2010

Heidi.

DatterMalou skriver:

Det er ikke gratis og se på sputnik vel?

Nope.. Det koster 29 kr ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.