veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

SaNiNa

uuuh det er jo længe siden Lone har skrevet nu, gad vide om der er kommet et lille barn...

Er meget spændt på at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

lululupo

puhhh har lige ser denne tråd, gad vide hvad der mon sker.....

Anmeld

9. februar 2010

Morsnarttil2?

Puha håber alt er vel!!

Anmeld

9. februar 2010

MissMikkelsen

Jeg har sms'et med Lone her til morgen og hun er ok. Der er ikke kommet nogen baby....

Hun slapper af men kommer på senere og opdaterer os......

Anmeld

9. februar 2010

LRJ

Hej Dejlige kvinder

- Jeg kom derind i går og de tjekkede ALT, men jeg var ikk gået i fødsel endnu og havde ikk åbnet mig mere end sidst, Men Jeg har bare så ondt, og er mega træt :s

Jeg skulle være meget opmærksom på min krop nu, og skulle komme med det samme det startede igen

- Men Fik af vide af min JM, at det var hende jeg snakkede med de gange jeg ringede ind der var noget galt med og der var snak om hun skulle fyres, da jeg ikk var den første der blev behandlet sådan

Og nej der er ingen baby kommet ( heldigvis )

Anmeld

9. februar 2010

NoName

Lone H. skriver:

Hej Dejlige kvinder

- Jeg kom derind i går og de tjekkede ALT, men jeg var ikk gået i fødsel endnu og havde ikk åbnet mig mere end sidst, Men Jeg har bare så ondt, og er mega træt :s

Jeg skulle være meget opmærksom på min krop nu, og skulle komme med det samme det startede igen

- Men Fik af vide af min JM, at det var hende jeg snakkede med de gange jeg ringede ind der var noget galt med og der var snak om hun skulle fyres, da jeg ikk var den første der blev behandlet sådan

Og nej der er ingen baby kommet ( heldigvis )

Dejligt at høre alt er som det skal være...

Pas nu godt på dig selv og mavsen...

Knus NoName 15+6

Anmeld

9. februar 2010

LRJ

noname skriver:

Dejligt at høre alt er som det skal være...

Pas nu godt på dig selv og mavsen...

Knus NoName 15+6

Mange tak

Anmeld

9. februar 2010

NoName

Lone H. skriver:

Mange tak

Og forresten hvor er det da egentlig heldigt at den JM skal fyres, hun er da ikke værd at have rendende...

Er så glad på dine vejne over at alt er som det skal være...

Anmeld

9. februar 2010

Koen.

Dejligt at høre i begge har det godt og super at hun blev inde hvor hun skal, det er jo alt for koldt for hende og komme ud nu

kæmpe herfra..

Anmeld

9. februar 2010

LRJ

noname skriver:

Og forresten hvor er det da egentlig heldigt at den JM skal fyres, hun er da ikke værd at have rendende...

Er så glad på dine vejne over at alt er som det skal være...

Ja :s følte mig hvertfald dårlig behandlet, Det kunne jo have været helt slemt jo

Vi er os glade for jeg ikk er i fødsel endnu, Men Det gør bare ondt :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.