veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.991 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

LRJ

startede med at Bløde Helt vildt lørdag morgen, FG ville ikk se mig før veerne kom, søndag var de der stadig, og jeg holdte op med at bløde i går nat.

i dag startede veerne, Har haft veer siden kl 14.30 ca, og de er stadig med 10- 15 mins interval.. nu vil FG så først se mig når kæresten kommer hjem, da det ikk er Akut nok til de vil sende ambulance..

er det fødslen der er i gang igen ? eller ? :s

Lone 30+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Ox.

Jeg synes du skal være på vagt ihvertfald! Min fødsel startede ved at jeg begyndte at bløde meget! Og kan slet ikke forstå de ikke vil se dig hvis du har blødt rigtig rigtig meget! Afsted med dig ville jeg sige ...

Anmeld

8. februar 2010

NoName

Lone H. skriver:

startede med at Bløde Helt vildt lørdag morgen, FG ville ikk se mig før veerne kom, søndag var de der stadig, og jeg holdte op med at bløde i går nat.

i dag startede veerne, Har haft veer siden kl 14.30 ca, og de er stadig med 10- 15 mins interval.. nu vil FG så først se mig når kæresten kommer hjem, da det ikk er Akut nok til de vil sende ambulance..

Lone 30+6

Nej altså, hvor er det spændende...

Men lidt underligt at de ikke ville se dig...

Anmeld

8. februar 2010

Morsnarttil2?

Puha nej, jeg ville da komme ud og få kørt en strimmel og lige for tjekket det.. Der er jo noget tid til du har termin? Synes det er underligt de ikke vil have dig ud hurtigst muligt?

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

Sussie&Lilje skriver:

Jeg synes du skal være på vagt ihvertfald! Min fødsel startede ved at jeg begyndte at bløde meget! Og kan slet ikke forstå de ikke vil se dig hvis du har blødt rigtig rigtig meget! Afsted med dig ville jeg sige ...

forstår det heller ikk :s

- men skal os af sted for de går bare ondt

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

Morsnarttil2? skriver:

Puha nej, jeg ville da komme ud og få kørt en strimmel og lige for tjekket det.. Der er jo noget tid til du har termin? Synes det er underligt de ikke vil have dig ud hurtigst muligt?

ja det er meget underlig, både min mor og svigermor kan slet ikk forstå at jeg får den besked fra kolding FG, når jeg har været gået i fødsel en gang før :s 

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

Lone H. skriver:

Lone 30+6

Heller ikke når det er 9 uger for tidligt? Skal du så ik ha lungemodner osv???

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

Anne85 skriver:

Heller ikke når det er 9 uger for tidligt? Skal du så ik ha lungemodner osv???

fik jeg i uge 28 da jeg gik i fødsel der :s - Men fik af vide jeg skulle slappe af og komme når kæresten kom hjem

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

noname skriver:

Nej altså, hvor er det spændende...

Men lidt underligt at de ikke ville se dig...

ja det er både spændende og Mega skræmmende

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Lone H. skriver:

forstår det heller ikk :s

- men skal os af sted for de går bare ondt

Så må du ringe derind og sige at det dælme er alvorligt det her, du er 30 uger henne og bløder kraftigt med veer, det skal de sku tage alvorligt! Afsted afsted søde ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.