veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

NoName

Lone H. skriver:

ja det er både spændende og Mega skræmmende

Ja, for det er jo lidt tidligt endnu...

Var det Kolding FG??? hmm der er også der jeg skal føde engang, bliver da helt bekymret over deres reaktion...

Altså hvornår kommer din kæreste hjem??? Bliver jo helt bekymret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Chalala85

Er helt enig med de andre.. afsted med dig min pige

Er der længe til din mand kommer hjem?!

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

Sussie&Lilje skriver:

Så er kæresten blevet kaldet hjem fra arbejde, for vi kan tage af sted så snart han er her, ( Han ville først have været hjemme kl 1 -2 stykker ellers) og Ringer til Fg nu og sige vi er på vej nu her..

skal nok skrive så snart der er en opdatering på det

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Lone H. skriver:

Så er kæresten blevet kaldet hjem fra arbejde, for vi kan tage af sted så snart han er her, ( Han ville først have været hjemme kl 1 -2 stykker ellers) og Ringer til Fg nu og sige vi er på vej nu her..

Ok godt!

Anmeld

8. februar 2010

Ox.

Vil forresten lige sige at jeg fødte på Kolding, og de var YDERST profesionelle og imødekommende dem jeg havde med at gøre

Anmeld

8. februar 2010

Chalala85

Lone H. skriver:

Godt at høre. Held og lykke. Det skal nok gå altsammen

Anmeld

8. februar 2010

Janep

håber alt går som det skal

Anmeld

8. februar 2010

Winnie

Lone H. skriver:

startede med at Bløde Helt vildt lørdag morgen, FG ville ikk se mig før veerne kom, søndag var de der stadig, og jeg holdte op med at bløde i går nat.

i dag startede veerne, Har haft veer siden kl 14.30 ca, og de er stadig med 10- 15 mins interval.. nu vil FG så først se mig når kæresten kommer hjem, da det ikk er Akut nok til de vil sende ambulance..

er det fødslen der er i gang igen ? eller ? :s

Lone 30+6

Jamen søde, ved slet ikke hvad jeg skal sige (skrive)....Fatter jo slet ikke hvad den JM du har snakket med tænkte på . Du skal da tjekkes . Godt at du for kæresten hjem tidligt så I kan komme afsted.

for at hun bliver der inde lidt endnu, (synes altså det er meget tidligt hvis hun vil ud ), men på den anden side hvis du skal føde, vil jeg gerne ønske dig en god fødsel  Føler mig lidt i et dilema her  Sååå ønsker at alt det rette sker for dig og baby på den måde det er meningen for jer  

Anmeld

9. februar 2010

MorTilSnartFire <3

noname skriver:

hmm der er også der jeg skal føde engang, bliver da helt bekymret over deres reaktion...

Du skal ikke være bekymret over deres reaktion Jeg har fået rigtig god "service" hver gang jeg har ringet og de har bedt mig komme ind hver gang, selvom det kun var for min egen skyld og kun var nervøs... de plejer at sige man skal komme ind, ligeså snart man er en smule bekymret, for det skal man jo ikke være! Og Sussie&Lilje havde jo også fin oplevelse....

Så nej, forstår ikke helt hvordan de kan sige de ikke vil se Lone, hvis hun styrtbløder, som hun skrev i et tidligere indlæg..........

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

Jeg er meget spændt på at høre, hvordan det er gået. Du skulle have krævet at komme ind ville jeg sige. Jeg snakkede med min fødegang igår, og de sagde, at man skulle komme ind også hvis det "bare" var fordi man var utryg, og det må du da have været. Hvorom alting er, så håber jeg, at alt er okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.