Bløder mere og mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

MyBaby

Ej, hvor er jeg glad for, at du fik ringet og fik fat i den søde læge. Du må lige melde tilbage, når du har været til samtale imorgen.

Jeg synes helt sikkert også, hvis du har mod på det, at du skal fortælle din læge, hvordan du har oplevet hans håndtering af din situation, når du skifter læge. Det kan han kun lære noget af - hvis han da overhovedet dur til noget overhovedet...

Stort kram Nina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Bayze

Det er altså helt ekstremt så dårligt du er blevet behandlet af egen læge!!!!!!!! Indimellem oplever man jo at forskellige myndigheder er nogle klaphatte og mange gange vælger man jo bare at trække på skuldrene. Men det der er simpelthen for ekstremt. jeg kan ikke huske hvad den offentlige istans hedder som man kan klage over sin læge til. Men jeg synes så absolut du skal gå videre med denne her sag. Ham idioten skal som minimum have en kæmpe reprimande, så han ikke forstætter sit virke på den måde. Og mindst lige så vigtigt - du må ikke gå fra denne historie med en opfattelse af at den behandling du har modtaget er "normal" og det må man bare finde sig i. Altså - jeg bliver vildt provokeret, det er jo fandme ikke en fodvorte det handler om!

Synes virkelig du skulle finde ud af hvor du kan klage over ham...

Anmeld

9. februar 2010

baby2010

Jeg har hele tiden sagt at du skulle skifte læge - ALLE gør det hele tiden. Sommetider skal der ikke mere end lidt dårlig kemi til, før folk skifter læge.

Man bliver jo heller ikke ved den samme frisør, hvis man ligner en dadel, der er blevet tabt i en frisørsalon, hver gang man har været der!!

Kære Sus, det er godt at du har fået et møde i morgen. Få talt ud med de søde, rare mennesker. Det vil give dig overskud til at få fyret ham lægen - tro mig, han opdager ikke du er væk. Få fat i en kvindelig læge i stedet - ikke for at generalisere, men jeg tror sandsynligheden for at hun er mere empatisk er større. Sådan er det jo ofte med kvinder...

Glæder mig til at høre hvordan det går. Knus Julie

Anmeld

9. februar 2010

Bavianis

baby2010 skriver:

Jeg har hele tiden sagt at du skulle skifte læge - ALLE gør det hele tiden. Sommetider skal der ikke mere end lidt dårlig kemi til, før folk skifter læge.

Man bliver jo heller ikke ved den samme frisør, hvis man ligner en dadel, der er blevet tabt i en frisørsalon, hver gang man har været der!!

Kære Sus, det er godt at du har fået et møde i morgen. Få talt ud med de søde, rare mennesker. Det vil give dig overskud til at få fyret ham lægen - tro mig, han opdager ikke du er væk. Få fat i en kvindelig læge i stedet - ikke for at generalisere, men jeg tror sandsynligheden for at hun er mere empatisk er større. Sådan er det jo ofte med kvinder...

Glæder mig til at høre hvordan det går. Knus Julie

Tak søde.

Min mor, der ellers altid opfører sig ordenligt (!) siger også at "mænd de kan sgu ikke fatte hvordan det er!", så jeg vil virkelig gerne have en kvindelig læge. Problemet er: 1) For det første så skal lgehuset ligge indenfor en radius af 15 km fra vores hus, og vi bor jo udenfor lov og ret, hvilket begrænser udvalget kraftigt 2) Der er i forvejen ikke så mange lægehuse i kommunen der har åbent for patienter, og slet ikke kvindelige!

Men jeg vil HELT sikkert skifte, men jeg vil altså først fortælle ham hvordan jeg har oplevet ham - det KAN jo være andre efter mig vil få gavn af det. Hvem ved. Og bliver han stejl, så kan eg jo bare være glad for at jeg vil skifte alligevel.

Jeg må prøve at tage op på borgerservice på torsdag eller noget og høre.

Kæmpe knus fra mig.

Anmeld

9. februar 2010

baby2010

Bavianis skriver:

Tak søde.

Min mor, der ellers altid opfører sig ordenligt (!) siger også at "mænd de kan sgu ikke fatte hvordan det er!", så jeg vil virkelig gerne have en kvindelig læge. Problemet er: 1) For det første så skal lgehuset ligge indenfor en radius af 15 km fra vores hus, og vi bor jo udenfor lov og ret, hvilket begrænser udvalget kraftigt 2) Der er i forvejen ikke så mange lægehuse i kommunen der har åbent for patienter, og slet ikke kvindelige!

Men jeg vil HELT sikkert skifte, men jeg vil altså først fortælle ham hvordan jeg har oplevet ham - det KAN jo være andre efter mig vil få gavn af det. Hvem ved. Og bliver han stejl, så kan eg jo bare være glad for at jeg vil skifte alligevel.

Jeg må prøve at tage op på borgerservice på torsdag eller noget og høre.

Kæmpe knus fra mig.

Jeg syne sgu det er flot, at du magter konfrontationen med ham! Det vil andre helt sikkert få gavn af! Bare jeg var så modig... Hvis jeg havde en 5'er for hver gang jeg har SAGT at jeg ville klage over fx en dårlig vejleder, så ville jeg have omkring 25,- nu... Ok ikke så meget, men du ved hvad jeg mener!

Held og lykke i morgen, du ringer bare, hvis du har brug for at pludre bagefter 

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har lige læst tråden igennem og ville bare sige at jeg selvfølgelig krydser fingre for dig og glæder mig til at kigge herind og læse de rigtig gode nyheder i morgen!!!

Godt at du fik ringet til en anden læge! Din egen lyder som en rigtig jubelnar!

Kh

Rosa - med krydsede fingre!

Anmeld

9. februar 2010

Vial

Hej Piger

Tusind tak for Jeres opbakning herinde. Jeg ringede faktisk til fødegangen, hvor jeg forklarede hvordan jeg havde det. Der var en rigtig sød jordemoder, og hun bad om mit navn og nummer og så ville hun tale med en fødsleslæge og så ville de ringe mig op igen.

Nu er der en læge der lige har haft ringet til mig, og hun var bare så sød. Hun har scannet mig 2 gange, og hun er den sødeste af alle dem jeg har mødt. Hun spurgte mig hvordan jeg havde det, og jeg begyndte straks at hulke, og jeg tror ikke hun forstod et ord af hvad jeg sagde. Hun var rigtig sød, og sagde at jeg skulle komme ind i morgen kl 8.30 til en samtale.

Jeg vil bare sige tak til Jer alle sammen - havde ikke ringet hvis I ikke havde overbevist mig om at det skulle jeg, og kan mærke nu at jeg kan se lidt lys.

Kærlig hilsen Susanne

Hvor er det godt, at du endelig fik fat på en forstående læge, som tager dig alvorligt.

I dag fik jeg jo selv mit livs chok. Er i 11. uge nu og har ikke blødt i over en måned. Her til eftermiddag går jeg på toilettet, og ser straks at det vælter ud med blod - frisk blod. Aldrig har jeg været så bange.

Ringer til vagtlægen og er nr. 10 i køen. Lægger på og render rundt som en hovedløs høne. Ringer til min nabo (ham havde jeg en aftale med ang. bestyrelsesarbejde). Han sender sin kæreste over, som kører mig på hospitalet.

Jeg får på vejen fat på vagtlægen, som SKAL henvise mig  før jeg kan komme ind på hospitalet. Kommer til det forkerte hospital (typisk). Bliver dog undersøgt.

Begge tvillinger har det godt. De ligger begge to og øver karate. Der var ingen blødninger i livmoderen og der var heldigvis lukket deroppe.

Bliver sendt hjem. Og nu sidder jeg her med en uforklarlig blødning (som er stoppet nu..). ER RYSTET.

DET ER DET KLAMMESTE JEG HAR OPLEVET

Er glad for at de er friske, men tør jo dårlig tro på noget nu.

Anmeld

9. februar 2010

Bavianis

Rosa skriver:

Har lige læst tråden igennem og ville bare sige at jeg selvfølgelig krydser fingre for dig og glæder mig til at kigge herind og læse de rigtig gode nyheder i morgen!!!

Godt at du fik ringet til en anden læge! Din egen lyder som en rigtig jubelnar!

Kh

Rosa - med krydsede fingre!

Det er en læge på sygehuset, og jeg er ved at skrive en liste som jeg vil tale med hende om, da jeg er sikker på at jeg begynder at tude så snart jeg åbner døren.

Gregers kan desværre ikke tage med, da han ikke synes han kan aflyse hans klienter med så kort varsel (han er også psykolog). Øv bøv. 

Men jeg skal nok lige holde Jer opdateret når jeg ved mere:-) 

Anmeld

9. februar 2010

Bavianis

KaMa skriver:

Hvor er det godt, at du endelig fik fat på en forstående læge, som tager dig alvorligt.

I dag fik jeg jo selv mit livs chok. Er i 11. uge nu og har ikke blødt i over en måned. Her til eftermiddag går jeg på toilettet, og ser straks at det vælter ud med blod - frisk blod. Aldrig har jeg været så bange.

Ringer til vagtlægen og er nr. 10 i køen. Lægger på og render rundt som en hovedløs høne. Ringer til min nabo (ham havde jeg en aftale med ang. bestyrelsesarbejde). Han sender sin kæreste over, som kører mig på hospitalet.

Jeg får på vejen fat på vagtlægen, som SKAL henvise mig  før jeg kan komme ind på hospitalet. Kommer til det forkerte hospital (typisk). Bliver dog undersøgt.

Begge tvillinger har det godt. De ligger begge to og øver karate. Der var ingen blødninger i livmoderen og der var heldigvis lukket deroppe.

Bliver sendt hjem. Og nu sidder jeg her med en uforklarlig blødning (som er stoppet nu..). ER RYSTET.

DET ER DET KLAMMESTE JEG HAR OPLEVET

Er glad for at de er friske, men tør jo dårlig tro på noget nu.

Ja - man bliver pludselig klar over hvor skrøbeligt det hele er. Ikke mindst ens gode nerver!

Jeg er så glad for at pomfritterne har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.