LauraLW skriver:
Pyha altså.
Min erfaring er at det tager et par uger fra man "bestiller" ny læge, til man kan benytte sig af den. - Ingen tvivl om at du SKAL skifte læge (ifølge mig - som gjorde det samme i denne graviditet da jeg ikke følte mig hørt), men lige nu skal du altså ikke vente et par uger. - Du skal ikke ringe til jordmodercenteret, men derimod ville jeg ringe til fødegangen. - Der sidder jordmødre og tager telefonen, og jeg går udfra at de har en akutmodtagelse netop til sådan noget her. - Måske skal du forbi lægevagten først, men du skal IKKE vente længere.
Jeg tror nu, inderst inde, at alt er ok. - MEN du skal ikke rende rundt med de bekymringer!
Så et kærligt spark herfra med henblik på at du tager kontrol over det her NU, og ikke om et par dage eller uge. - Og som Mammi skriver. - Hvis alt andet fejler, så hedder det skadestuen. - Måske virker det drastisk, men du har brug for at få ro på med det her.
Laura :-)
Jeg tror også, det er fødegangen, du skal prøve at have fat i! Eller vagtlægen igen!!!
Men helt sikkert skal du skifte læge, for tror aldrig, du vil få opbygget et godt forhold til ham, du har nu, fordi han bare allerede har svigtet dig så meget!
Hold op, hvor kan jeg godt forstå, at det er svært at sidde i din situation. Man føler bare, at man kræver og kræver og ingen af dem, der burde forstå én, synes at gøre det! Så har man bare lyst til at give op. Men jeg synes, du skal forsøge igen og holde fast i, at du har brug for noget, som de er nødt til at give dig!
Det er godt, at du har det nogenlunde om dagen, så du kan få slappet lidt af her - dog lidt frustrerende, at du ikke kan ligge ned og sove!
Ih, ville gerne kunne hjælpe!