Træf i Randers en anden gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

ChatH

Vi har heller ikke så mange planer i marts, så i siger bare til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Umiddelbart ser det ud til den 13-14 passer flere OK....
Det passer også mig. Dog fylder min mormor 80 år den 16'ende, så det er jo MEGET muligt, at hun afholder noget i netop dén weekend. Men jeg kan jo prøve at finde ud af, om det bliver om lørdagen eller søndagen.
Så håber jeg bare at pigerne vil kunne holde til at der sker noget HELE weekenden....

D. 14 passer super godt for os, vi skal nemlig til tvillinge fødeslsdag hos min venneinde d.13 marts.  Men ellers må jeg jo springe over hvis det bliver d.13.

Anmeld

21. februar 2010

Ida.

Hvad bliver vi egentlige enige om? D. 14.?

Anmeld

21. februar 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Umiddelbart ser det ud til den 13-14 passer flere OK....
Det passer også mig. Dog fylder min mormor 80 år den 16'ende, så det er jo MEGET muligt, at hun afholder noget i netop dén weekend. Men jeg kan jo prøve at finde ud af, om det bliver om lørdagen eller søndagen.
Så håber jeg bare at pigerne vil kunne holde til at der sker noget HELE weekenden....

Skal den ike op som et nyt indlæg Har nemlig først set nu at i planlægger nyt møde fordi det er i en gammel tråd

Anmeld

21. februar 2010

JustAnotherName

Jeg må indrømme at jeg ikke kan overskue, at skulle stå for at sætte noget i værk lige nu...

Men det er helt sikkert en mulighed, at jeg kan få lov at låne forhallen igen en anden gang. Så når jeg har lidt mere overblik og overskud, så skal jeg nok forsøge at gøre noget ved det igen.

Indtil da skal andre være MERE END VELKOMNE til at tage initiativ til at sætte et møde på benene. Jeg vil meget gerne deltage, men lige nu er jeg helst fri for at skulle "tage noget ansvar" ....Håber det er okay

Jeg er nok bare lidt for træt i disse dage, og har meget kørende oppe i mit hovede, ift. at skulle køre Bianca ind i ny institution igen om en uge + Celina også snart skal ud og passes, osv....

Anmeld

21. februar 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Jeg må indrømme at jeg ikke kan overskue, at skulle stå for at sætte noget i værk lige nu...

Men det er helt sikkert en mulighed, at jeg kan få lov at låne forhallen igen en anden gang. Så når jeg har lidt mere overblik og overskud, så skal jeg nok forsøge at gøre noget ved det igen.

Indtil da skal andre være MERE END VELKOMNE til at tage initiativ til at sætte et møde på benene. Jeg vil meget gerne deltage, men lige nu er jeg helst fri for at skulle "tage noget ansvar" ....Håber det er okay

Jeg er nok bare lidt for træt i disse dage, og har meget kørende oppe i mit hovede, ift. at skulle køre Bianca ind i ny institution igen om en uge + Celina også snart skal ud og passes, osv....

Det er helt fair Katrine!! Vi har jo ikke det største hjem, så det er begrænset hvor mange, der er plads til, hvis vi skal være her...

Vi kan også bare lade det hvile i et par uger til der er mere overskud at tage af!!

Anmeld

21. februar 2010

mama09

JustAnotherName skriver:

Ham der står for forsamlingshuset/hallen her i Romalt, ringede til mig i formiddags. Han ville bare høre om alting var forløbet godt, og om jeg havde været tilfreds med det.
Jeg sagde, at vi havde haft en rigtig hyggelig dag, og at det var smadder pænt af ham, at give mig muligheden for, at bruge forhallen.
Og han sagde, at det var jeg velkommen til at gøre igen, hvis jeg skulle få brug for det.

Så det er altså en mulighed igen en anden god gang, hvis vi igen skulle stable noget på benene og planlægge at mødes igen .....og hvor de som måtte melde afbud denne gang, så forhåbentlig har mulighed for, at komme næste gang.

Jeg tænker, at det kunne være en god ide, at gøre igen indenfor nærmere fremtid ....mats, april eller maj. For når først solen skinner, så gider man jo ikke sidde indendøre. Så det skal næsten være i løbet af foråret igen ....hvis andre kunne være med på det?

Min barsel slutter midt i april, så for mit vedkommende ville det også passe bedst, hvis det bliver inden maj måned.
Men på den anden side, så bliver det jo nok  i en weekend, så om jeg læser eller ej, så skulle det nok være muligt, at finde tid til at være sammen med Jer NS-mødre og børn igen en lørdag eller søndag formiddag/eftermiddag.

Jeg håber I andre kunne have lyst til, at komme igen en anden gang?
Det er jo en fornem mulighed for at være mange, da det ikke kræver, at man har en stor stue med plads til både kravle-børn og små gangere og legetøj overalt. Jeg syntes ihvertfald at det fungerede fint deroppe ....selvom der kom lidt mennesker igennem nu og da, som skulle benytte hallen - men pyt da med det!

Jeg ville bare lige nævne, at han havde ringet, og at det altså er en mulighed, at vi kan bruge Romalts forsamlingshus forhal igen en anden god gang  

jaaaaa og en dag vi kan

Anmeld

22. februar 2010

Dictes mor

Jeg vil også gerne med til træf, men venter lige til næste gang, jeg tænker, håber og krydser fingre for at jeg enten ligger og pruster og stønner på fødegangen på det tidspunkt eller at jeg har fået lille Dicte i mine arme og lige har behov for at finde ud af det hele med sådan en lille en

Anmeld

22. februar 2010

JustAnotherName

Jeg gør lige dette mere synligt, så alle ser, at jeg altså IKKE sørger for at sætte et møde på benene lige i de kommende par uger....

Indtil da skal andre være MERE END VELKOMNE til at tage initiativ til, at sætte et møde på benene.
Jeg vil meget gerne deltage, men lige nu er jeg helst fri for at skulle "tage noget ansvar" ....Håber det er okay!?!

Jeg er nok bare lidt for træt i disse dage, og har meget kørende oppe i mit hovede, ift. at skulle køre Bianca ind i ny institution igen om en uge + Celina også snart skal ud og passes....

Denne uge går med besøg det nye sted og afslutning i den gamle vuggestue. Og i næste uge skal hun så køres ind. Så lige nu er DET min top-priotet !!!
Og dernæst at få Celina kørt ind - forhåbentligt det samme sted....

Derefter, når pigerne er godt på plads i det nye, så er der mere ro på til at skulle gøre noget ved det, og sørge for et nyt træf 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.