Ham der står for forsamlingshuset/hallen her i Romalt, ringede til mig i formiddags. Han ville bare høre om alting var forløbet godt, og om jeg havde været tilfreds med det.
Jeg sagde, at vi havde haft en rigtig hyggelig dag, og at det var smadder pænt af ham, at give mig muligheden for, at bruge forhallen.
Og han sagde, at det var jeg velkommen til at gøre igen, hvis jeg skulle få brug for det.
Så det er altså en mulighed igen en anden god gang, hvis vi igen skulle stable noget på benene og planlægge at mødes igen .....og hvor de som måtte melde afbud denne gang, så forhåbentlig har mulighed for, at komme næste gang.
Jeg tænker, at det kunne være en god ide, at gøre igen indenfor nærmere fremtid ....mats, april eller maj. For når først solen skinner, så gider man jo ikke sidde indendøre. Så det skal næsten være i løbet af foråret igen ....hvis andre kunne være med på det?
Min barsel slutter midt i april, så for mit vedkommende ville det også passe bedst, hvis det bliver inden maj måned.
Men på den anden side, så bliver det jo nok i en weekend, så om jeg læser eller ej, så skulle det nok være muligt, at finde tid til at være sammen med Jer NS-mødre og børn igen en lørdag eller søndag formiddag/eftermiddag.
Jeg håber I andre kunne have lyst til, at komme igen en anden gang?
Det er jo en fornem mulighed for at være mange, da det ikke kræver, at man har en stor stue med plads til både kravle-børn og små gangere og legetøj overalt. Jeg syntes ihvertfald at det fungerede fint deroppe ....selvom der kom lidt mennesker igennem nu og da, som skulle benytte hallen - men pyt da med det!
Jeg ville bare lige nævne, at han havde ringet, og at det altså er en mulighed, at vi kan bruge Romalts forsamlingshus forhal igen en anden god gang