Træf i Randers en anden gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jeg er helt sikkert klar på at komme igen en anden god gang

Det var så hyggeligt så de 2 timers transport betyder ikke noget for mig

Det tager jeg dælme hatten af for, at du har mod på at tage turen igen!
Og det glæder mig meget at høre, for jeg vil rigtig gerne se mere til dig og Liva .....sådanne et par timer flyver jo bare alt for hurtigt, når man endelig ses, så det ville være dejligt, hvis vi kunne gøre det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

JustAnotherName

Jules skriver:

Vi vil helt sikkert også med

Ja, næste gang må vi få det til at klappe og passe med noget transportmuligheder til dig og Viktor, så I også kan være med!

Anmeld

8. februar 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Hehe.
Ja, er det ikke alletiders?! Det er jo også dejligt nemt og tæt på for dig

Ja hehe nemlig

Anmeld

8. februar 2010

anna-jonas

Det lyder da dejligt, Katrine............kunne være så dejligt, at mødes igen inden så længe.

Jeg har også planer om at holde et lille træf herhjemme............i haven, når det bliver varmere (læs: noget varmere) i vejret, og vi kan sidde uden for. Så kan jeg have plads til ca. 8-10 mødre med børn.

Knus Mette

Anmeld

8. februar 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Det lyder da dejligt, Katrine............kunne være så dejligt, at mødes igen inden så længe.

Jeg har også planer om at holde et lille træf herhjemme............i haven, når det bliver varmere (læs: noget varmere) i vejret, og vi kan sidde uden for. Så kan jeg have plads til ca. 8-10 mødre med børn.

Knus Mette

Så melder jeg mig gerne på, som een af de 8-10 mødre! 

Anmeld

8. februar 2010

ChatH

kommer an på hvor tæt på min termin det bliver men ellers er jeg også frisk!!

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

Jeg vil også med næste gang, hvis altså min lille pige er kommet til den tid, det kunne være rigtig hyggeligt!

Anmeld

8. februar 2010

Ida.

Vi er klar

Anmeld

8. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Knus Mette

Det lyder bare rigtig hyggeligt, der er jeg i hvert fald også frisk

Anmeld

8. februar 2010

grinbidderen

vi ville osse gerne komme og se alle jeg fantastiske kvinder og skønne børn.. men så håber jeg bare der er nogen man ville kunne følges med i tog el ligne da det er lidt svært ellers.. ville bare rigtig gerne se jer... og så hyggeligt ud sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.