scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

Vidunderligeunger

Tjuhl skriver:

Jeg har lige talt med sekretæren på fertilitetsklinikken og hun har givet mig tid til en akutscanning her klokken kvart over elleve. hun sagde, det var ikke sikkert de kunne se noget, men så kunne de følge mig med scanninger og blodprøver som de også gjorde sidste år.

FUCK, jeg er nervøs!

Vil I ikke  alt hvad I har for at vi får en sund graviditet i livmoderen at se idag??

hva tid skal du ind?? her er både fingre og tæer krydset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har skrevet pb til dig idag...

Hvor er det vildt. jeg håber alt hvad jeg kan på at den sidder rigtig... Vi skal have 2010 efterårsbørn os to!!

Anmeld

8. februar 2010

MM1987

Jeg er sikker på det kommer til at gå godt....

Men jeg krydser alt det jeg kan....

Hmm, det er lidt noget rod at I sådan skal afsted videre bagefter...

Når jeg nu bor så tæt på, og føler jeg kender dig lidt, så får jeg helt lyst til at sige jamen jeg kan da bare hente dig bagefter, var lige den første tanke der dukkede op...lidt sjovt...

Glæder mig meget til at høre svaret...

Anmeld

8. februar 2010

MM1987

Jeg er sikker på det kommer til at gå godt....

Men jeg krydser alt det jeg kan....

Hmm, det er lidt noget rod at I sådan skal afsted videre bagefter...

Når jeg nu bor så tæt på, og føler jeg kender dig lidt, så får jeg helt lyst til at sige jamen jeg kan da bare hente dig bagefter, var lige den første tanke der dukkede op...lidt sjovt...

Glæder mig meget til at høre svaret...

Anmeld

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

Jeg har lige talt med sekretæren på fertilitetsklinikken og hun har givet mig tid til en akutscanning her klokken kvart over elleve. hun sagde, det var ikke sikkert de kunne se noget, men så kunne de følge mig med scanninger og blodprøver som de også gjorde sidste år.

FUCK, jeg er nervøs!

Vil I ikke  alt hvad I har for at vi får en sund graviditet i livmoderen at se idag??

ååååååååååååååh søde Trine! ingen kan bebrejde dig dine tanker!

som jeg, skal du lære noget. Du skal lære at mestre den øvelse, som går ud på, ikke at bekymre sig over noget, man endnu ikke ved noget om!  jeg plejer at spørge mig selv: " hvorfor er der bedre grundlag for at bekymre sig end for at glæde sig, når jeg endnu intet ved?"

men sådan er vi mennesker!

sender dig et stort knus!

Anmeld

8. februar 2010

Riksen

- fra mig

Anmeld

8. februar 2010

Honningblomst

Krydser alt...tænker på dig og den lille bebs...har en god fornemmelse..

Knus..

Anmeld

8. februar 2010

Mimic

krydser alt hvad der kan krydses...

held og lykke idag...

Linda

Anmeld

8. februar 2010

Anita80

Hej

Har fulgt dig lidt på sidelinien og 1000 gange tillykke med din graviditet!!!

Så vil jeg sige at da jeg var gravid første gang der blødte jeg sådan konstant on and off de første 3 mdr, og var konstant nervøs for at der var noget galt... men men.. i dag har jeg en dejlig fræk dreng der snart bliver 7 år

Så det skal nok gå er jeg helt sikker på... nogen har bare mere følsomme slimhinder end andre og det kan være der blodet kommer fra.. eller andet.. så jeg er sikker på det er en lille baby klar til jer til oktober!!

Rigtig meget held og lykke herfra!!

Anmeld

8. februar 2010

LouiseNielsen

Vil tænke på dig kl 11.15 når du skal scannes...

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at alt er som det skal være...

Man kan ikke bearbejde dig dine tanker og din nervøsitet, ville være underligt andet... Men håber du kommer hjem med gode nyheder, og får dig en god graviditet som ender med du ligger med jeres lille bebs på maven...

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.