scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.774 visninger
40 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

oo

Jeg har lige talt med sekretæren på fertilitetsklinikken og hun har givet mig tid til en akutscanning her klokken kvart over elleve. hun sagde, det var ikke sikkert de kunne se noget, men så kunne de følge mig med scanninger og blodprøver som de også gjorde sidste år.

FUCK, jeg er nervøs!

Vil I ikke  alt hvad I har for at vi får en sund graviditet i livmoderen at se idag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Koen.

alt hvad jeg kan og held og lykke

Tanja 30 + 2

Anmeld

8. februar 2010

Findusinde

Tjuhl skriver:

Jeg har lige talt med sekretæren på fertilitetsklinikken og hun har givet mig tid til en akutscanning her klokken kvart over elleve. hun sagde, det var ikke sikkert de kunne se noget, men så kunne de følge mig med scanninger og blodprøver som de også gjorde sidste år.

FUCK, jeg er nervøs!

Vil I ikke  alt hvad I har for at vi får en sund graviditet i livmoderen at se idag??

Vil tænke på jer hele formiddagen! Glæder mig til at høre forhåbentlig rigtig godt nyt!

Det skal nok gå!!

Knus

Anmeld

8. februar 2010

BinaMor

sidder her i skolen og krydser alt hvad jeg kan! prøv ikke at blive nu ikke alt for nervøs hvis de ikke ser noget som hun sagde kunne ske så tidligtfår du også blodprøve idag?

Anmeld

8. februar 2010

oo

gabriellasmor skriver:

sidder her i skolen og krydser alt hvad jeg kan! prøv ikke at blive nu ikke alt for nervøs hvis de ikke ser noget som hun sagde kunne ske så tidligtfår du også blodprøve idag?

ja, det regnede hun i hvert fald med, at Randi ville have jeg fik...de kan rigtig godt lide blodprøver derinde

åh men der begynder ligesom at brede sig en frygtelig uro nu! jeg kommer sådan til at tænke på sidste år, hvor Randi scannede og der bare var TOMT derinde

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

ja, det regnede hun i hvert fald med, at Randi ville have jeg fik...de kan rigtig godt lide blodprøver derinde

åh men der begynder ligesom at brede sig en frygtelig uro nu! jeg kommer sådan til at tænke på sidste år, hvor Randi scannede og der bare var TOMT derinde

Nej nej nej, det må du ikke tænke på, selvom det nok er svært at lade være, men prøv min søde. Send en masse positive tanker ned til det lille myr. Jeg krydser alt jeg kan, og håber, at du i dag kommer ud fra klinikken med et lille billede i hånden og et stort smil på læben

Anmeld

8. februar 2010

lululupo

krydser fingre og tæer

Anmeld

8. februar 2010

mini1977

Alt hvad der krydses, bliver krydset herfra

Masser af gode og positive tanker

Anmeld

8. februar 2010

9510

og sender alt mine positive tanker din vej i dag

Anmeld

8. februar 2010

Diana...

ER DU GRAVID det jeg gået glip af ihh det går ikke at man ikke har computer i weekenden altså! Hvor er jeg glad på dine vegne. ihh den bedste besked jeg har fået idag STORT TILLYKKE. 

Jeg  ALT hvad jeg kan hele dagen for dig.

KRAM TIL DIG.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.