scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

missKat

Tjuhl skriver:

Jeg har lige talt med sekretæren på fertilitetsklinikken og hun har givet mig tid til en akutscanning her klokken kvart over elleve. hun sagde, det var ikke sikkert de kunne se noget, men så kunne de følge mig med scanninger og blodprøver som de også gjorde sidste år.

FUCK, jeg er nervøs!

Vil I ikke  alt hvad I har for at vi får en sund graviditet i livmoderen at se idag??

Krydser hvad krydses kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sender alle positive tanker Jeres vej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

BinaMor

Tjuhl skriver:

ja, det regnede hun i hvert fald med, at Randi ville have jeg fik...de kan rigtig godt lide blodprøver derinde

åh men der begynder ligesom at brede sig en frygtelig uro nu! jeg kommer sådan til at tænke på sidste år, hvor Randi scannede og der bare var TOMT derinde

Det er klart med dine oplevelser at du er ekstra nervøs. bare husk som alle har tudet dig ørene fulde af at blødninger kan være helt normalt.

jeg har ikke blødt og er alligevel nervøs om min er derinde, så kan slet ikke forstille mig din angst. men tag et langt bad og slap af i kroppen. bebs har ikke godt af du stresser tænk positive tanker! der må da være en mening med at du blev gravid igen efter så megen kamp (og så på gammeldags maner endda) det er jeg sikker på.

Anmeld

8. februar 2010

sarahb

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH hvor FEDT FEDT. den bedste nyhed EVER...
Så lige billedet af testen.. JAMEN har jo kuldegys overalt....
JEG KRYDSER ALT..
Har ikk været her i lang tid fordi min computer er helt færdig så får en ny i morgen, men det her er jo nok den BEDSTE NYHED jeg kom ind til...

Glæder mig til at høre hvordan det er gået

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

uuuuh det bliver spændende...

Anmeld

8. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jge krydser og krydser - men jeg ved jo den er helt iorden, den lille sveske

Og en ordentlig krammer til dig - jeg er HELT sikker på at du nok skal komme rigtig godt igennem det her - og vi er her for dig herinde, kan du stole på

WUSH!!!!

Kh

Rosa

PS husk at give lyd STRAKS du er hjemme!!!

Anmeld

8. februar 2010

lotte32

krydser alt og sender positive tanker i jeres retning

Anmeld

8. februar 2010

Corn

Og så må tiden godt lige gå lidt stærkt....

Anmeld

8. februar 2010

Skouboe

Jeg   også både fingre og tæer for både dig og Rumpenissen - og Søren naturligvis. Hvordan klarer han den?

Anmeld

8. februar 2010

oo

Skouboe skriver:

Jeg   også både fingre og tæer for både dig og Rumpenissen - og Søren naturligvis. Hvordan klarer han den?

jeg tror han er klappet sammen oveni hovedet, han fokuserer på sit arbejde, og at vi skal ind på gymnasiet når vi har været til scanning og så skal han undervise og jeg tror ikke rigtig han har overvejet hvad han skal hvis det ikke er gode nyheder..hmm!

men til jer allesammen: TUSIND TAK! og jeg kommer nok først til at opdatere i aften, for jeg er nødt til at tage med Søren på arbejde bagefter, lidt kringlet og ikke særlig smart hvis det er dårligt nyt, men nu må vi se.

Anmeld

8. februar 2010

Gittemor09

Tjuhl skriver:

jeg tror han er klappet sammen oveni hovedet, han fokuserer på sit arbejde, og at vi skal ind på gymnasiet når vi har været til scanning og så skal han undervise og jeg tror ikke rigtig han har overvejet hvad han skal hvis det ikke er gode nyheder..hmm!

men til jer allesammen: TUSIND TAK! og jeg kommer nok først til at opdatere i aften, for jeg er nødt til at tage med Søren på arbejde bagefter, lidt kringlet og ikke særlig smart hvis det er dårligt nyt, men nu må vi se.

Jeg behøver ikke at krydse fingre.. for jeg har en god fornemmelse i maven om at det er rigtig gode nyheder i får, så søren kan tage ind og undervise med et stort smil på læben...!!

men alligevel får i et held og lykke med på vejen..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.