Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbethita skriver: WOOOOW....tænk sig, at min sang klarede Simone. Ikke dårligt, ikke dårligt.... Bryan Rice er altså også god....!!
WOOOOW....tænk sig, at min sang klarede Simone. Ikke dårligt, ikke dårligt.... Bryan Rice er altså også god....!!
Hehe det må man sige... det er nok igen det der med man skal høre dem mere end en gang for lige at kunne danne sig en mening
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Hehe det må man sige... det er nok igen det der med man skal høre dem mere end en gang for lige at kunne danne sig en mening
Det tror jeg faktisk også.... Jeg kan ikke helt finde ud af om sang n 1 eller 6 er bedst. Synes de begge er gode....Hmmm....
Hvad siger du Kitty???
lisbethita skriver: Det tror jeg faktisk også.... Jeg kan ikke helt finde ud af om sang n 1 eller 6 er bedst. Synes de begge er gode....Hmmm.... Hvad siger du Kitty???
Jeg tror nr 6 vil gøre sig bedst.. helt klart.. men ellers ved jeg det egentlig ikke helt hehe
kitty skriver: Er det ikke OK at jeg er ked af at han ikke har det grønne sæt på i aften? Det ville da være prikken over i'et!
Er det ikke OK at jeg er ked af at han ikke har det grønne sæt på i aften? Det ville da være prikken over i'et!
Hvad siger du, Kitty - sang nr 1 eller 6????
Jeg er ikke helt tilfreds med de to finalesange - jeg stemte på nr 5 Og jeg har ikke den ringeste anelse om hvem de forskellige er selvom min mor sidder og siger de er kendte - silas?
kitty skriver: FELIX VIDERE TIL DET INTERNATIONALE!!!
FELIX VIDERE TIL DET INTERNATIONALE!!!
Jep
Jeg vil gentage noget, sagt for kort tid siden:
"der er kun én sang nr. 1... og så har jeg vist ikke sagt for meget"
så vandt 6 erne.
IKKE enig... men den er self. mere melodi grand prix agtig
NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!! Det lyder som Bruce Springsteen ill be waching u
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128