NU starter voksen MGP :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

qp

Skide smart det dér... så kan Danskerne jo score nogle russerstemmer til det internationale .... Snyyyyyyyyyyyd!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Tina2

Jeg synes bestemt det var den rette der vandt.... Tror den har de bedste chancer i Oslo... Holdt på den og Silas/Kat.... :-)

Anmeld

6. februar 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

Nej jeg er også ganske glad for nr 6.. tror den klarer sig bedre end nr 1..

hehe jeg har også sendt manden i byen så jeg kunne holde fokus haha

Griner.... ja, det kan sgu være helt rart med lidt ro :-) Jeg må jo ikke drikke alkohol alligevel.... og så ser det nok heller ikke så kønt ud med en kæmpe mavse i en bar, vel??

Hm...men godt at vide, at jeg ikke er den eneste FOR sang nr 6 :-)

Anmeld

6. februar 2010

lisbethita

qp skriver:

Skide smart det dér... så kan Danskerne jo score nogle russerstemmer til det internationale .... Snyyyyyyyyyyyd!!!

LIGE PRÆCIST....det var også min tanke :-)

Anmeld

6. februar 2010

qp

lisbethita skriver:

LIGE PRÆCIST....det var også min tanke :-)

Ohh jamen ... jeg kan sgu ikke lade være med, at tænke at det er uærligt spil et eller andet sted? .... Det øger jo Danskernes chancer for, at vinde væsentligt nu når ham russeren er med - og han bor endda i Rusland

Synes det lugter lidt fælt ...

Anmeld

6. februar 2010

lisbethita

qp skriver:

Ohh jamen ... jeg kan sgu ikke lade være med, at tænke at det er uærligt spil et eller andet sted? .... Det øger jo Danskernes chancer for, at vinde væsentligt nu når ham russeren er med - og han bor endda i Rusland

Lugter MEGET fælt :-)

Anmeld

6. februar 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

Griner.... ja, det kan sgu være helt rart med lidt ro :-) Jeg må jo ikke drikke alkohol alligevel.... og så ser det nok heller ikke så kønt ud med en kæmpe mavse i en bar, vel??

Hm...men godt at vide, at jeg ikke er den eneste FOR sang nr 6 :-)

Nej jeg holder mig nu også fra %.. har lige haft en Sa og vi prøver og så er jeg glad for en chai tea så det vejer godt op hehe

Nej en stor smuk maven ville nok ikke være velset af mange på en bar, men det er da også hyggeligere at være derhjemme

Anmeld

6. februar 2010

mariamiss6

qp skriver:

altså han ER dansker, men han bor bare i rusland.... fordi han er kendt derovre - åbenbart....

Anmeld

7. februar 2010

otlitrom

mariamiss6 skriver:

altså han ER dansker, men han bor bare i rusland.... fordi han er kendt derovre - åbenbart....

Han er næppe model. Mon han sælger kaviar og billig vodka?

Anmeld

7. februar 2010

lisbethita

kitty skriver:

Han er næppe model. Mon han sælger kaviar og billig vodka?

Han er garanteret blevet "russificeret" af at være derover - men hvis bare vi kan trække et par billige points fra østblokken, så er det da ok for mig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.