NU starter voksen MGP :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeanne skriver:

NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!! Det lyder som Bruce Springsteen ill be waching u

hæh... det sagde min mor også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

lisbethita

Ha ha....min sang vandt, fanme :-) En god gammeldags grand prix klassiker. Tror den har gode internationale muligheder....

Anmeld

6. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Caroline86 skriver:

hæh... det sagde min mor også

Ej nu føler jeg mig gammel

Anmeld

6. februar 2010

grinbidderen

ØVØVØV

Min sang nr, 10 vandt ikke og mit nr,2 bud vandt sgu heller ikke og det var sang nr.1 det er en dårlig sang der vandt.. eller dem der sang den var bare for meget syntes ik de skulle have vundet ØV ALTSÅ

Anmeld

6. februar 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Ha ha....min sang vandt, fanme :-) En god gammeldags grand prix klassiker. Tror den har gode internationale muligheder....

Jeg blev smidt af!!! Af manden!!

Han slog om på Discovery og sagde at jeg kunne vælge computer eller Grand Prix... For pokker!

Men nr. 1 blev lid bedre for hver gang, så jeg håber den holder i det internationale. Det er flovt, hvis den bliver nr. chok!!!

Anmeld

6. februar 2010

mariamiss6

han er en rigtig blæreanus ham ikke russeren dér ÆV

Anmeld

6. februar 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jeg blev smidt af!!! Af manden!!

Han slog om på Discovery og sagde at jeg kunne vælge computer eller Grand Prix... For pokker!

Men nr. 1 blev lid bedre for hver gang, så jeg håber den holder i det internationale. Det er flovt, hvis den bliver nr. chok!!!

Ej, hvad bilder han sig ind?? Jeg har sendt manden i byen, så jeg slipper for afbrydelser i aften :-) 

Hm...er det kun mig, der er glad for nr 6?? 

Nå...nu må det briste eller bære...!! Jeg bryder mig ikke særligt meget om russere....arbejder sammen med nogle og de bestikker alle og enhver. Men hey....så har vi da en chance internationalt set :-) Det kan være østblokken rent faktisk ender med at stemme på os denne gang så, når de hører, at han bor i Rusland???? 

Hmm...god strategi :-)

Anmeld

6. februar 2010

lisbethita

mariamiss6 skriver:

han er en rigtig blæreanus ham ikke russeren dér ÆV

He he...kan heller ikke lide ikke-russere.... eller wannabe russere :-) Eller russere generelt... 

Anmeld

6. februar 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

Ej, hvad bilder han sig ind?? Jeg har sendt manden i byen, så jeg slipper for afbrydelser i aften :-) 

Nå...nu må det briste eller bære...!! Jeg bryder mig ikke særligt meget om russere....arbejder sammen med nogle og de bestikker alle og enhver. Men hey....så har vi da en chance internationalt set :-) Det kan være østblokken rent faktisk ender med at stemme på os denne gang så, når de hører, at han bor i Rusland???? 

Nej jeg er også ganske glad for nr 6.. tror den klarer sig bedre end nr 1..

hehe jeg har også sendt manden i byen så jeg kunne holde fokus haha

Anmeld

6. februar 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

De eneste russere jeg kan li er "white russians"

Jeg synes den blev OK.. Den er ikke så skidt, hvis man ser på det internationalt!! Jeg håber på at de gør det godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.