Hva giver i Jeres børnepasser i løn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

qp

Jeg har haft min venindes teenagedatter på 15 til, at passe min søn nogen gange hvor jeg har været i byen og hun har fået 250 kr for en aften + at jeg har købt lidt slik og sodavand. Det er mange penge i hendes verden og det er hvad jeg har råd til som studerende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Vingummien

Malthesmoar skriver:

Hvor meget giver i Jeres barnepige/passer i timen???

Vil slet ikke få passet mit barn af en teenager

Men tror faktisk jeg vil lade det komme an på hvad tid på dagen det er osv. Er det om aften vil jeg nok smække en mønt mere oveni end hvis det er om dagen.

Anmeld

5. februar 2010

qp

suanne85 skriver:

Vil slet ikke få passet mit barn af en teenager

Men tror faktisk jeg vil lade det komme an på hvad tid på dagen det er osv. Er det om aften vil jeg nok smække en mønt mere oveni end hvis det er om dagen.

Nej det ville jeg nu generelt heller ikke - men jeg har været så heldig de 2 gange, at han har sovet natten igennem

Anmeld

5. februar 2010

Vingummien

qp skriver:

Nej det ville jeg nu generelt heller ikke - men jeg har været så heldig de 2 gange, at han har sovet natten igennem

Var det så en fremmede altså en du bare havde haft til samtale? Kunne jeg bare ikke
Ja jeg er sart, men turde bare ikke stole på en man kun havde mødt til samtale

Anmeld

5. februar 2010

qp

suanne85 skriver:

Var det så en fremmede altså en du bare havde haft til samtale? Kunne jeg bare ikke
Ja jeg er sart, men turde bare ikke stole på en man kun havde mødt til samtale

Nej det var jo min venindes teenagedatter

Anmeld

5. februar 2010

JustAnotherName

Har ikke benyttet babysittere ....og vil heller ikke i den nærmeste fremtid.
Men måske en dag, det kan det blive aktuelt og nødvendigt jo!?!

Men jeg ville nok sige 50 kr i timer. Og 75 kr om aftenen / weekend.

Ellers er jeg nok også mere til den løsning, hvor det bare er et "tilfældigt beløb" (som JEG vurderer og beslutter) og så sørge for at der er slik og sodavand, som der kan hygges med imens. Så er det jo fair nok at få 200-300 kr for det ....afhængigt af, hvor kort eller længe babysitteren har været der selvfølgelig - jo længere tid, des flere penge!

Anmeld

6. februar 2010

Malthesmoar

Tak for svar

Anmeld

6. februar 2010

Vingummien

qp skriver:

Nej det var jo min venindes teenagedatter

Ja nemlig. Så tror jeg også jeg kunne gøre det hvis det var meget nødvendigt

Anmeld

6. februar 2010

Mira0911

Vi har en barnepige på den anden side af vejen.. Hun er 18 år - Og vil kun have 45,- i timen...

Anmeld

6. februar 2010

qp

suanne85 skriver:

Ja nemlig. Så tror jeg også jeg kunne gøre det hvis det var meget nødvendigt

Ja ja det er sgu nemt nok, at sige når man (som dig) har en mand og netværk til at passe ungen hvis du skal noget..... !!

Vi er jo nogle der bliver tvunget til, at skulle ud i en eller anden form for pasning for også, at kunne eksistere som private individer............. Ja undskyld men jeg synes du virker så pisse nedladende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.