Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor meget giver i Jeres barnepige/passer i timen???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malthesmoar skriver: Hvor meget giver i Jeres barnepige/passer i timen???
Vil sige det er an på alderen på Passeren
For da jeg var det som 14-15 årige fik jeg 50 kr i timen
og kender nogle der er over 18 og de får min 110 i timen
så længe du lønner sort synes jeg sagtens du kan holde dig en 10-20 kr under min. lønnen for henholdsvis under 18 og over 18.. Jo yngre og mindre erfaring jo mindre.. Men omkring en 50-60 kr til unge teenager og hvis du giver 100 til en over 18 sort er det en flot løn synes jeg!
Lone H. skriver: Vil sige det er an på alderen på Passeren For da jeg var det som 14-15 årige fik jeg 50 kr i timen og kender nogle der er over 18 og de får min 110 i timen
Tak for svar
Gerne flere udmeldinger
@spire skriver: så længe du lønner sort synes jeg sagtens du kan holde dig en 10-20 kr under min. lønnen for henholdsvis under 18 og over 18.. Jo yngre og mindre erfaring jo mindre.. Men omkring en 50-60 kr til unge teenager og hvis du giver 100 til en over 18 sort er det en flot løn synes jeg!
Malthesmoar skriver: Tak for svar Gerne flere udmeldinger
så lidt
50kr i timen da her drejer sig om at matti skal passes imens jeg er på arb så det vil være meget dyrt hvis det skulle være mere i timen
A. skriver: 50kr i timen da her drejer sig om at matti skal passes imens jeg er på arb så det vil være meget dyrt hvis det skulle være mere i timen
Jeg fik 50 kr. i timen da jeg var 14. Da jeg blev 16 fik jeg 60-100 lidt forskelligtkommer an på hvad hendes mor lige syntes
Kruse90 skriver: Jeg fik 50 kr. i timen da jeg var 14. Da jeg blev 16 fik jeg 60-100 lidt forskelligtkommer an på hvad hendes mor lige syntes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128