Hva giver i Jeres børnepasser i løn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg arbejdede sort og fik 75 kr. i timen... 100 kr. om aftenen og 110 kr. i weekenden Jeg var 17..

Men da jeg arbejdede fuldtid, som ikke var sort, fik jeg ca. 7000,- før skat (Det var over kommunen under Ung i huset :-) )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Malthesmoar

Sabrina17 skriver:

Jeg arbejdede sort og fik 75 kr. i timen... 100 kr. om aftenen og 110 kr. i weekenden Jeg var 17..

Men da jeg arbejdede fuldtid, som ikke var sort, fik jeg ca. 7000,- før skat (Det var over kommunen under Ung i huset :-) )

Anmeld

5. februar 2010

Malthesmoar

- skriver:

75 kr i timen - over 18

Anmeld

5. februar 2010

Bare mig..

jeg har altid fået 50 i timen pr barn. Det synes mange var mange penge, men hvis man evt regner en bus med ind i, hvis børnepasseren skal med bussen, så er det faktisk dyrt, så jeg synes 50 var meget passende, og måske lidt i underkanten.

Anmeld

5. februar 2010

Malthesmoar

marikka skriver:

jeg har altid fået 50 i timen pr barn. Det synes mange var mange penge, men hvis man evt regner en bus med ind i, hvis børnepasseren skal med bussen, så er det faktisk dyrt, så jeg synes 50 var meget passende, og måske lidt i underkanten.

Anmeld

5. februar 2010

wamse

Min søn på 14 får 50 kr i timen for det

Anmeld

5. februar 2010

Malthesmoar

wamse skriver:

Min søn på 14 får 50 kr i timen for det

Anmeld

5. februar 2010

eliasogmor

hej.. hvis jeg skulle passe et barn ude, ville jeg min tage 75-100 kr i timen..efter kl 18... 110 kr i timen. Men skal til at passe A. søn. og det kommer til at foregå hjemme hos Elias og mig.....og der tager jeg 50 i timen....

Anmeld

5. februar 2010

Malthesmoar

eliasogmor skriver:

hej.. hvis jeg skulle passe et barn ude, ville jeg min tage 75-100 kr i timen..efter kl 18... 110 kr i timen. Men skal til at passe A. søn. og det kommer til at foregå hjemme hos Elias og mig.....og der tager jeg 50 i timen....

Anmeld

5. februar 2010

Sakris

Da jeg var 11 fik jeg 30,- i timen. Da jeg var 15 fik jeg 50 og da jeg var 18 fik jeg 75,- i timen. Jeg passede altid børnene hjemme ved dem selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.