Det er nemlig skægt at sætte dem op mod hinanden ..
Det sjove er at Alexander slet ikke er tyk
Han er faktisk slankere end de fleste , han er 80 lang men tror han har kraftige knogler ,, Han er lige røget over i st. 92 i tøj så han er en stor gut ...
Det er jo det - han er jo nok bare en stor dreng. Ikke tyk, men robust af bygning - hans længde og knogler, osv.
Igen, min knap 2½ årige datter bruger 86 i tøj nu. Jeg har lige lagt str. 80 væk (der er ihvertfald ikke meget af det tilbage nu). Så trods hans kun 10 måneder, så er han også allerede i større tøjstørrelse end hende.
Men drenge vokser sig nok også tidligt større end piger, ofte...?!
Vores yngste er i en mødregruppe med 4 andre - alle drenge.
Og hun er en måned ældre end 3 af dem. Så da de var helt små baby'er, kunne man godt se på hendes udvikling, at hun var ældre end dem, på størrelsen en smule, men de var nok tæt på at være lige store.
Og nu har samtlige af drengene overhalet hende indenom. Altså af udvikling er hun selvfølgelig stadig dét lille skridt foran dem. Men i størrelse - der bruger min datter størrelse 68 i tøj, mens drengene er vokset sig helt op i størrelse 80 nu.
Jeg kan ihvertfald ikke sammenligne mine piger med de andres børn.
Det giver så misvisende info, så jeg ville jo ende med at tro, at jeg skulle igang med at hive i dem, så de blev længere, og fede dem om med rene smørklatter, hvis de skulle have samme længde og vægt, som deres jævnaldrene.
Og mine piger HAR såmænd små strutmaver. Så de er ikke bittesmå ...ikke i forhold til den størrelse som passer til DEM! 
Anmeld