lotte30 skriver:
Pyha, lyder meget som min datter´s historie, hun har også haft en vægt der har yoyo´et en del op og ned, de sidste par år er det dog heldigvis gået opad (bare langsomt)
Dicte sover også meget og har altid gjort det, hun kommer stadig i seng senest 20.00 og sover nemt til 10-11 stk i weekenden, til hverdag skal hun jo op i skole, men så tager hun også tit en lille lur når hun kommer hjem...
er Din søn ellers frisk og glad? jeg gik til kontrol med Dicte, indtil hun var 4 år, (hun var også meget syg og ofte indlagt indtil hun var 3) så stoppede de og fandt aldrig nogen årsag, andet end at "sådan er hun bare" (fedt svar at få som bekymret forædre

Han har været indlagt 3 gange i hans første ½ år.
Da han var 5 uger lagde vi ham selv på operations bord en søndag aften/nat - 2 timer efter vi ank til børne afd og så ham først 5½ time senere.
4 uger efter røg vi atter ind i 6 dage i isolation, drop i hovedet og medicin hver 8 time. 6 mdr +1 dag var vi atter på visit i 4 dage.
Så har der ellers været ro, dog ved egen læge pga børne eksem og astma.
Han har altid haft dage hvor han intet spiser og kun drikker lidt, da han aldrig har vist og viser stadig ingen tegn på sult, så glæden og interessen for mad har han slet ikke.
I okt havde han 6 dage uden mad og det er vi 'vant' til og ved det kommer igen. Så han var ellers frisk mm og kom derfor i dp. fredag var han ligbleg og mat, tog til vagtlægen der slet ikke rørte ham - men blot sagde det var helt okay de ikke spiser i flere dage - 6 min efter sad vi ude i bil igen. Tog til egen læge om mandagen og laved en ekspres henvisning til børne amb og vi har været igang lige siden....
Frisk og glad? I perioder... Han kan være en krudt ugle og bandit de første timer efter han er vågnet, nogle dage kun en ½ time og så går det ellers ned af bakke.