Billige test, hvorhenne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

SusanneK

Det samme har jeg selv tænkt. Det med hormonet.

Valmed / 20 kr i Rema) testen siger, at et resultat efter 5 min skal men betegne som ugyldigt. Men efter 5 min kan man ane en meget svag positiv. Men den kommer ikke inden for 1 minut som et positivt svar skal. Ifølge indlægssedlen.

Så det positive svar må jeg nok ikke stole på.

Jeg syntes egentlig, at der er en del tegn på, at jeg er gravid men mangler bare en bragende positiv test.

Det er bare svært ikke, at komme til, at teste når man går og venter....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

NLME<3

Chatarina skriver:

Hejsa

jamen det er bare helt okay. det er som sagt 10 stk. hvad siger du til 30kr plus porto?

jamen det er super med mig, sender du lige en besked på min bruger med dit reg. og konto nr. så overføre jeg penge

Anmeld

7. februar 2010

Blyb

SusanneK skriver:

Det samme har jeg selv tænkt. Det med hormonet.

Valmed / 20 kr i Rema) testen siger, at et resultat efter 5 min skal men betegne som ugyldigt. Men efter 5 min kan man ane en meget svag positiv. Men den kommer ikke inden for 1 minut som et positivt svar skal. Ifølge indlægssedlen.

Så det positive svar må jeg nok ikke stole på.

Jeg syntes egentlig, at der er en del tegn på, at jeg er gravid men mangler bare en bragende positiv test.

Det er bare svært ikke, at komme til, at teste når man går og venter....

Jeg for dig!

Skriv endelig når der er nyt..man er vel nysgerring

Glæder mig selv vildt meget, til vi må prøve igen

Gry

Anmeld

9. februar 2010

SusanneK

Nu er det sådan, at efter 3 positive tests og et par dage med lidt små kvalme om dagen er jeg begyndt, at bløde.

Så det skulle desværre ikke være denne gang vi skulle ha lov.

Den eneste trøst jeg kan finde  lige nu må være, at nu ved jeg da vi kan.

Det  er bare lidt trist når man egentlig så småt var begyndt, at glæde sig til en lille og glæde sig til, at skulle fortælle omverdenen om et stykke tid, at der var en lille på vej.

Anmeld

13. februar 2010

Blyb

SusanneK skriver:

Nu er det sådan, at efter 3 positive tests og et par dage med lidt små kvalme om dagen er jeg begyndt, at bløde.

Så det skulle desværre ikke være denne gang vi skulle ha lov.

Den eneste trøst jeg kan finde  lige nu må være, at nu ved jeg da vi kan.

Det  er bare lidt trist når man egentlig så småt var begyndt, at glæde sig til en lille og glæde sig til, at skulle fortælle omverdenen om et stykke tid, at der var en lille på vej.

Hej Susanne

Har først fået læst dit svar nu. Trådene forsvinder så hurtigt, hvis man ikke lige er på hver dag..

Det er jeg frygtelig ked af at høre. Men som du selv skriver, så ved I da I er i stand til at lave små mennesker

Man bliver nødt til at vende det til noget positivt. Og et eller andet sted, er det også bedre det sker tidligt i forløbet, end når man sådan helt hundrede har vænnet sig til tanken. Men ved udemærket godt hvordan du føler..

Håber at kunne følge dig senere herinde..

Anmeld

14. februar 2010

SusanneK

Hej Blyb

Du har ret i, at man må vende det til noget positivt. Og det har jeg da også fået gjort nu. Det var bare lidt svært de første dage. Men har heldigvis en super kæreste, der bare støtter 100 %.

Jeg vender frygteligt tilbage når det lykkedes igen. For som du skriver så ved vi jo nu, at det kan lade sig gøre og så sker det også igen. Nu væbner vi os bare med tålmodighed og venter på, at det bliver vores tur for alvor til, at skal være mere end 2 i forholdet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.