Billige test, hvorhenne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Mor til L&S

SusanneK skriver:

okay. Står de sammen med toilet artikler eller er det ved kassen man skal henvende sig??

I den Rema hvor vi bor hænger de nede ved toilet sagerne samt oppe ved kassen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

SusanneK

Alletiders. Skal bare ha fat i nogen i moegen. Jeg mener, at kunne se en noget utydelig streg på den jeg tog idag, Så vil bare så gerne ha be eller afkræftet det.

Tør bare ikke, at tro på det endelig er sket..

Anmeld

3. februar 2010

Mor til L&S

SusanneK skriver:

Alletiders. Skal bare ha fat i nogen i moegen. Jeg mener, at kunne se en noget utydelig streg på den jeg tog idag, Så vil bare så gerne ha be eller afkræftet det.

Tør bare ikke, at tro på det endelig er sket..

Det bliver spændende... Men hvis du kan se en utydelig streg, mon den så ikke er der??!!

Jeg krydser ihvertfald fingre

Held og lykke - og skriv gerne i morgen når du har taget endnu en test

Rollo 32+1

Anmeld

3. februar 2010

SusanneK

Takker. Jeg prøver igen i morgen og så må vi se. Det er ufatteligt så lang tid man kan bruge på, at studere sådan en test. Bare for, at om det er indbildning.

Den er Meget svag. Men den kan vel ikke vises noget, hvis ikke der er et eller andet??

Anmeld

4. februar 2010

SusanneK

Nå.. så fik jeg købt Valmed test i Rema 1000 til 20 kr. af stykket.

Jeg tog en da jeg kom hjem og den viste ikke mere end den igår. Så nu prøver jeg igen i morgen tidlig.

Krydser stadig fingre for, at den er god nok...

Anmeld

7. februar 2010

Blyb

SusanneK skriver:

Nå.. så fik jeg købt Valmed test i Rema 1000 til 20 kr. af stykket.

Jeg tog en da jeg kom hjem og den viste ikke mere end den igår. Så nu prøver jeg igen i morgen tidlig.

Krydser stadig fingre for, at den er god nok...

Hej Susanne

Noget nyt? Fulgte også din råd med de ømme bryster. Noget tyder da på den er god nok..

Anmeld

7. februar 2010

NLME<3

Chatarina skriver:

jeg har 10 stk mener jeg, som er de der high sensitive test. købt over nettet, dem må du gerne købe af mig så kan jeg sende dem pakket ind i et eller andet så de ikke kan se hvad det er

hej

jeg vil nok gerne købe dine test

Anmeld

7. februar 2010

ChatH

louiseibsen skriver:

hej

jeg vil nok gerne købe dine test

Hejsa

jamen det er bare helt okay. det er som sagt 10 stk. hvad siger du til 30kr plus porto?

Anmeld

7. februar 2010

SusanneK

Hmm. ved nu stadig ikke hvad jeg skal tro på.

Jeg har taget en test idag. og den viste sådan set negativ. Det er nu 30 dage siden sidste mens. start og den er stadig ikke kommet.

Tidligere lå den på 21 dage. Men er de sidste 3 mrd gået længere tid. Ifølge en beregner på nettet skulle jeg ha mens idag. Så skal jeg tro på det, er min rytme ændret.

Jeg har idag haft lidt små kvalme. og har stadig lidt ømme bryster. Min kæreste er sikker på den er god nok. Han siger, at jeg normalt forvandler mig til en hysterisk kvinde når jeg skal ha mens. Men jeg stadig er " normal".

Jeg burde vel kunne teste positiv nu??

Hvad med Valmed test? plejer den, at være god nok eller har nogen erfaring med, at den ikke viser korrekt positiv??

Anmeld

7. februar 2010

Blyb

Hmm..det lyder mystisk..

Måske du skulle vente et par dage med at teste igen (selvom det er møg svært at skulle vente). Det kan være din krop er længe om at danne hcg hormonet.

Jeg har desværre ingen erfarring med de forskellige teste. Da jeg testede positivt købte jeg bare de billige i Netto.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.