Billige test, hvorhenne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

SusanneK

Jeg har tidligere købt tests på apoteket. Men syntes simpelthen de er for dyre.

Så købte jeg nogle billige på nettet. Men pga det dumme snevejr er vores vej så dårligt, at posten ikke kan køre her, så vores post bliver leveret ved en nabo længere ude.

De sendes godt nok i en diskret konvolut. Men jeg er bare ikke særlig int, i at naboerne skal få mistanke om noget, da der ikke er ret mange , der ved vi prøver.

Så hvor kan man evt købe tests  billigere end på apoteket om til hvilken pris ca.

På forhånd tak til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

ChatH

jeg har 10 stk mener jeg, som er de der high sensitive test. købt over nettet, dem må du gerne købe af mig så kan jeg sende dem pakket ind i et eller andet så de ikke kan se hvad det er

Anmeld

3. februar 2010

Ann-

i lidl har de nogle til 20 kr, har dog aldrig prøvet dem

Anmeld

3. februar 2010

SusanneK

Chatarina: Det er virkelig sødt af dig. Hvis den ikke er der den her gang vil jeg nok gerne tage imod dit tilbud. Men jeg bliver nok nødt til, at SKAL ha nogen i morgen.

Jeg er ved, at blive bims tror jeg, Så kom altså til, at bruge den sidste jeg havde lige nu. Jeg ved ikke om det er indbildning. Men hvis jeg holdt den op imod et lys, mente jeg, at kunne se en streg nr. 2. Så bliver simplethen nødt til, at skal købe nogen i morgen.

Men spørgsmålet er, hvor tydelig den skal være for, at være god nok. Det kan vel ikke passe, at man skal ha den op y stræk lys for, at kunne aflæse, hvis den er meget utydelig. Ved godt jeg nok skulle ha ventet til i morgen og bruge morgen urin. Men ja. kom altså lige til det. Uvisheden er ikke nem.

Anmeld

3. februar 2010

ChatH

kender det alt for godt. min var også utydelig om aftenen men blev fin tydelig om morgenen

jeg for at den er der og ellers skriver du bare til mig

Chatarina

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

billigetest.dk der har de mange forskellige mærker og former for teste! Men hjælper selvfølgelig ikke hvis det kniber med posten!

Anmeld

3. februar 2010

LauraLW

Netto, føtex og bilka har valmed teste (stave) - de er ikke dyre, mener det er ca 20 kr. (kan dog ikke huske prisen)

Anmeld

3. februar 2010

SusanneK

Mange tak..

Så må jeg hellere i Netto i morgen. Hvad med brugsen. De ligger nemlig lidt tættere på end Nette.

Er bare så spændt. Mon man kan bilde sig ind, at der er en meget utydelig streg, holdt imod lyset??

Anmeld

3. februar 2010

Mor til L&S

Hej

Rema 1000 har billige teste til 20 kr pr stk. De virkede fint da jeg skulle teste..

Rollo 32+1

Anmeld

3. februar 2010

SusanneK

okay. Står de sammen med toilet artikler eller er det ved kassen man skal henvende sig??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.