Tid til NF... DUMME DUMME damer på svangreambulatoriet. :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

lululupo

Ved ikke hvorfor de opfører sig sådan nogle gange, prøver at tænke på at det tit er de " gamle " som ikk kan huske alle de tanker og spekulationer man har...... Godt du var standhaftig og er sikker på alt er fint iøvrigt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

ChatH

Uha jeg går og venter på min tid til scanning også, jeg er 11+0 i morgen og har stadig ikke set skyggen af et brev.

Synes fandme det er irriterende, men godt du holdt på dit, og beder til at jeres baby har det fint!

Chatarina

Anmeld

3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Chatarina skriver:

Uha jeg går og venter på min tid til scanning også, jeg er 11+0 i morgen og har stadig ikke set skyggen af et brev.

Synes fandme det er irriterende, men godt du holdt på dit, og beder til at jeres baby har det fint!

Chatarina

Ring til dem og sig at det simpelthen ikke kan være rigtig altså!!!...

Æv...!

Anmeld

3. februar 2010

ChatH

Ja det tror jeg også hellere jeg må men skal man bare ringe til hospitalet?

Anmeld

3. februar 2010

Moderator

Chatarina skriver:

Ja det tror jeg også hellere jeg må men skal man bare ringe til hospitalet?

Du skal ringe til svangre ambulatoriet. Men du kan godt blive stilt om, hvis du ringer til omstillingen.

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

Jeg synes godt nok man hører mange forargende historrier om hvordan gravide bliver behandlet i det offentlige  Jeg kan godt forstå at du blev rigtig vred og ked af det Zafir, og jeg havde også ringet op igen, når jeg lige havde samlet mig! Ventetid er noget jeg heller ikke dur til når det kommer til noget SÅ vigtigt! Så smadder godt gået  Jeg håber virkelig at den lille har det godt derinde! Jeg krydser alt hvad krydses kan, fingre, tæer, armne og ben for at meldingen er god torsdag

Anmeld

3. februar 2010

Mumto3

Det er helt utrolig hvad der kan blive fyret af i sundhedssystemet. Jeg har en veninde som mistede sin datter lige efter fødsel, hun er så gravid igen og selvfølgelig smadder nervøs. Hendes jordemoder sidder så og kigger i hendes papirer og siger: Jamen sidst gang gik det jo rigtig fint, kan jeg se. Så der er ikke noget at være nervøs for.   WHAT!!!! Da min vendinde så påpejer at barnet døde, svare den stupide jordemoder: nå, ja, men selve fødslen gik jo godt 

Min veninde endte med at bede om at få en anden jordemoder! Hun kunne simpelthen ikke klare den ko mere!

Jeg håber ikke at du skal snakke med den sekretær mere!!! Sådan en lille skrankepave....

Anmeld

3. februar 2010

Moderator

Mumto3 skriver:

Det er helt utrolig hvad der kan blive fyret af i sundhedssystemet. Jeg har en veninde som mistede sin datter lige efter fødsel, hun er så gravid igen og selvfølgelig smadder nervøs. Hendes jordemoder sidder så og kigger i hendes papirer og siger: Jamen sidst gang gik det jo rigtig fint, kan jeg se. Så der er ikke noget at være nervøs for.   WHAT!!!! Da min vendinde så påpejer at barnet døde, svare den stupide jordemoder: nå, ja, men selve fødslen gik jo godt 

Min veninde endte med at bede om at få en anden jordemoder! Hun kunne simpelthen ikke klare den ko mere!

Jeg håber ikke at du skal snakke med den sekretær mere!!! Sådan en lille skrankepave....

Det var da en frygtelig historie altså!!! MY GOD!!!...

Folk kan altså godt lige til at læse i papirerne og se, hvad det er for nogen mennesker de har med at gøre!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.