Nå, men altså - jeg havde jo aftalt med min læge, at jeg skulle ringe til svangeambulatoriet, hvis jeg ikke havde fået en tid om en uge. Det var så igår, så idag ringer jeg så til dem.
Prøver at forklare hende sagen og hun siger at de først har fået mine papirer ind idag, så jeg skal bare vente til jeg får en indkaldelse!!..
HVAD?!!. - Så siger jeg til hende, hvad jeg har aftalt med min læge og der også står i mine papirer at jeg skal til NF så TIDLIGT som muligt, og det jo er 11+2. og at jeg vil have en tid IDAG, da det er vigtigt for mig at vide, hvad jeg har at se frem til.
Så siger hun.: Ja, her gør vi det IKKE før 11+4 og desuden kan jeg jo komme til NF helt til jeg er 13+6.
JAMEN KO - HØrer du ikke hvad jeg siger?! Læser du ikke hvad der står i mine papirer?!!? SÅ TIDLIGT SOM MULIGT!!!!!!!!!!!...
Så siger hun: Jamen, hvornår har du så termin? - Øhhh altså - lidt nemmere at spørge hvor langt jeg er, men jeg fortæller hende min termin og hun siger: Jamen så er du jo 12 uger fredag den 19. feb. NEJ DER ER JEG JO 11+5!!!!
Jamen, så får du en tid mandag den 22. feb.
NEJ NEJ NEJ! Det er IKKE så tidligt som muligt. - NÅ - vrisser hun og siger, at jeg så kan få en tid fredag kl. 1330.

Jeg ligger røret på og jeg kan bare mærke at det er helt galt det der. HVIS der nu er noget galt og jeg kommer til NF fredag kl. 1330, så ville jeg først kunne komme til moderkagebiopsi mandag eller tirsdag og hele verdenen ville falde ned om hovedet på mig. 
Så jeg ringer op igen og siger, det kan jeg simpelthen ikke acceptere, jeg SKAL ind så TIDLIGT som muligt og hvis det er torsdag, skal jeg så tidligt torsdag som muligt. Ellers bliver det med sikkerhed en sen-abort igen, hvis der er noget galt og det magter jeg bare ikke ligenu!! - Ikke hvis det er det jeg har at se frem til. Og ingen andre muligheder.
NÅ - vrisser en anden dame og bliver meget febrilsk, så remser hun 3 tider op til mig torsdag og jeg vælger den tidligste tid kl. 930.
Jeg er bare MEGA ked af det og vred over den behandling. Fuck hvor var det bare UBEHAGELIGT altså!!!.. Æv æv æv...
Så nu skal jeg vente til dagen EFTER min farfars 75 års fødselsdag ... *snøft*...
Der SKAL bare ikke være noget galt altså. Jeg trænger bare til at se en lille rask baby, uden nogen grumme overraskelser, der vinker til mor og far og gengælder vores kærlighed.
Suk.
Ikke lige den fedeste samtale altså ...