Zafir skriver:
MIn JM sagde også at det ikke ville være svært for mig at få de scanninger jeg ville have, for at føle mig tryg... 
Men sjovt du siger det der med at formulere dig hehe... Jeg er også begyndt at sige det OMVENDTE af, hvad jeg mener. Altså det NØJAGTIG omvendte. Også bare slet ikke forstå hvórfor folk ikke forstår hvad jeg mener. Det gjorde jeg også med Idun. Det var frustrerende, men også ret sjovt.
Så nu prøver jeg igen at opdrage manden til at han skal høre hvad jeg MENER og ikke hvad jeg siger!!!!!!!!!!
Den er helt gal med mig, jeg har virkelig formuleringsevne som en på 5. Og det er alt, selv de mest simple ting, og andre forstår det bare ikke???!
Bare jeg ikke også får ammehjerne.
Jeg bliver mest irriteret over at jeg sidder til lægesamtale og vi aftaler du skal have den og den scanning, og flere hvis det er nødvendigt. Så rejser vi os og går de der 20 skridt ud til skranken, og så sidder frk.møgko bag glasset og siger "desværre må jeg ikke give to på samme tid" DET STÅR JO PÅ PAPIRET?
Og jeg er bare så ØMSKINDET hvad det angår babyen. Så jeg ved bare præcis hvor du kommer fra, når du skriver som du gør. Nu er jeg heldigvis begyndt at mærke hende HVER dag, når hun ligger derinde og puffer. Så slapper mere af, men lige før MD frygtede jeg at komme derop og der intet hjerteblink var - for jeg kunne ikke mærke hende overhovedet, og kvalmen var væk + alle de andre tegn. Så blev overlykkelig da hun sagde: I skal have en pige og se hvor hun svømmer rundt. En rigtig lille tyksak.Var ikke til at skyde igennem!
Jeg har flere gange overvejet at skifte fødested til Roskilde. Flere gange. ISÆR pga den dårlige service og den uforståelige læge. Og ham skal du altså ikke ind til!! Så er der bank i luften!
Anmeld