Fællesantenne, hvad betaler I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Honningblomst

CRS skriver:

Jamen du skal bare ud og have en DVB-T tuner og sætte mellem antenne og tv.. er det et nyt tv? eller et gammelt et? for hvis det gammelt ved jeg ikke om det virker...

He He jo det skal de nok få lavet om på hvis de opdager det...

Det opdagede de vidst da jeg ringede til dem i dag... for jeg står slet ikke derinde, men modtager...

Jamen, det er et gammelt et jeg har fået fra min fars arbejde da de skulle smides ud...må indrømme jeg slet ikke går op i det og nu har vi fire tv, tre af dem de store gamle og et fladskærm og så skal jeg vil have til alle fire eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

CRS

Eva skriver:

Det opdagede de vidst da jeg ringede til dem i dag... for jeg står slet ikke derinde, men modtager...

Jamen, det er et gammelt et jeg har fået fra min fars arbejde da de skulle smides ud...må indrømme jeg slet ikke går op i det og nu har vi fire tv, tre af dem de store gamle og et fladskærm og så skal jeg vil have til alle fire eller?

Dit fladskærms tv har måske allerede en DVB-T modtager indbygget, men de ældre tv behøver hver deres... de er det eneste der er godt ved kabel tv, det kommer stadig ud til tv'et som et analogt signal... så du kan ikke undgå at skulle bruge lidt penge hvis du vil af med din tv pakke halløj...

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

CRS skriver:

Dit fladskærms tv har måske allerede en DVB-T modtager indbygget, men de ældre tv behøver hver deres... de er det eneste der er godt ved kabel tv, det kommer stadig ud til tv'et som et analogt signal... så du kan ikke undgå at skulle bruge lidt penge hvis du vil af med din tv pakke halløj...

Ok... tusind tak for hjælpen....hvis de lukker mig ned, så tror jeg helt jeg hopper af og så køber jeg en enkelt eller to til vores tv..

Knus og fortsat god dag..

Anmeld

3. februar 2010

CRS

Eva skriver:

Ok... tusind tak for hjælpen....hvis de lukker mig ned, så tror jeg helt jeg hopper af og så køber jeg en enkelt eller to til vores tv..

Knus og fortsat god dag..

Det var så lidt, håber det var forståeligt...

Og god dag til dig også

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

CRS skriver:

Det var så lidt, håber det var forståeligt...

Og god dag til dig også

Det var det i hvert fald,... og tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.