Fællesantenne, hvad betaler I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

lonemus

Vi har Stofa, pakke 3. Den giver vi 4200 kr om året

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Koen.

Vi har den store pakke fra yousee og der giver vi 876,- for tre mdr. så sys ikke det er så dyrt, for 42 kanaler

Tanja 29 + 4

Anmeld

3. februar 2010

Halbschön

Vi har den lokale antenneforening, og vi giver 886,02 pr kvartal, så det er faktisk en del...

Anmeld

3. februar 2010

CRS

vi har tv men slet ingen kanaler vil ikke betale til stofa, de er tit noget kryptiske... så hænger snart en digital antenne op og får de kanaler vi alle har ret til gennem vores dejlige licens

og ellers er der jo internet hvor der jo også er mange muligheder...

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

CRS skriver:

vi har tv men slet ingen kanaler vil ikke betale til stofa, de er tit noget kryptiske... så hænger snart en digital antenne op og får de kanaler vi alle har ret til gennem vores dejlige licens

og ellers er der jo internet hvor der jo også er mange muligheder...

Præcis...det er også sådan jeg har det.... men for 70 kr om måneden nyder jeg nu dr2 og drk, det er de to jeg ser mest når nu jeg skal have tv... Og ja, når man nu alligevel skal betale den dumme licens...

knus..

Anmeld

3. februar 2010

CRS

Eva skriver:

Præcis...det er også sådan jeg har det.... men for 70 kr om måneden nyder jeg nu dr2 og drk, det er de to jeg ser mest når nu jeg skal have tv... Og ja, når man nu alligevel skal betale den dumme licens...

knus..

men for at få DR1 og 2 og Ramasjang og DRK behøver du jo ingen pakker, de skulle gerne være frit tilgængelige hvis du har en digital modtager og/eller digital antenne...

Licens sørger jo for alle de programmer vi jo alle så godt kan lide, så det er vel ikke så skidt enda

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

CRS skriver:

men for at få DR1 og 2 og Ramasjang og DRK behøver du jo ingen pakker, de skulle gerne være frit tilgængelige hvis du har en digital modtager og/eller digital antenne...

Licens sørger jo for alle de programmer vi jo alle så godt kan lide, så det er vel ikke så skidt enda

Men det har jeg så ikke... kan man ikke bare have en almindelig antenne hængende....?

Anmeld

3. februar 2010

CRS

Eva skriver:

Men det har jeg så ikke... kan man ikke bare have en almindelig antenne hængende....?

Signalet er ikke analogt mere, det var det der var så meget om i efteråret at man sku huske det hele blev digitalt.. men med din almindelige stueantenne også DVB-T tuner så skulle du gerne kunne få det hele uden nogen pakker også er der jo sparet 70 kroner pr. måned

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

CRS skriver:

Signalet er ikke analogt mere, det var det der var så meget om i efteråret at man sku huske det hele blev digitalt.. men med din almindelige stueantenne også DVB-T tuner så skulle du gerne kunne få det hele uden nogen pakker også er der jo sparet 70 kroner pr. måned

Ja, men det tænkte jeg ikke på, fordi jeg havde fællesantenne men så røg de over til digital kanal og så blev det dyrt, men hvad skal jeg købe for at kunne se det med et almindeligt gammelt tv?

Lige nu laver de en fejl fandt jeg også ud af i dag, da jeg faktisk har den store pakke bare uden tv3 og 3+ men mon ikke de snart lukker for det...

Anmeld

3. februar 2010

CRS

Eva skriver:

Ja, men det tænkte jeg ikke på, fordi jeg havde fællesantenne men så røg de over til digital kanal og så blev det dyrt, men hvad skal jeg købe for at kunne se det med et almindeligt gammelt tv?

Lige nu laver de en fejl fandt jeg også ud af i dag, da jeg faktisk har den store pakke bare uden tv3 og 3+ men mon ikke de snart lukker for det...

Jamen du skal bare ud og have en DVB-T tuner og sætte mellem antenne og tv.. er det et nyt tv? eller et gammelt et? for hvis det gammelt ved jeg ikke om det virker...

He He jo det skal de nok få lavet om på hvis de opdager det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.