Fællesantenne, hvad betaler I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.580 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Honningblomst

Hej piger...

Jeg sidder her og ser på hvad jeg skal give for fællesantennet, de har nemlig ændret udbyder og jeg synes dælme det er dyrt bare for den de kalder familiepakken koster over 3000kr om året!!! så jeg nøjes fint med det jeg har....til 800kr om året...

Hvad giver I og hvor får I det fra?

Knus Eva...sne og Olsen Banden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

MTS

Vi får vist vores fra canal digital hvor vi hade mulighed for 2 forskellige pakker og der var vist kun 200-300kr i forskel pr år, så vi valgt den helt store pakke og tror vist det er 3200-3300 kr vi gir pr år.  Syns selv det er alt for mange penge. Når man så også betaler licens så er det lige pludselig mange penge at betale for at få lov at se fjernsyn.

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Vi får vist vores fra canal digital hvor vi hade mulighed for 2 forskellige pakker og der var vist kun 200-300kr i forskel pr år, så vi valgt den helt store pakke og tror vist det er 3200-3300 kr vi gir pr år.  Syns selv det er alt for mange penge. Når man så også betaler licens så er det lige pludselig mange penge at betale for at få lov at se fjernsyn.

Vores er også Canal digital...den lille koster 800kr og den store 3000kr....synes jeg er meget forskel...så kan man vidst vælge en der koster mere men det er fordi der er tilvalg eller sådan noget.

Men mon ikke de laver pakker til de forskellige antenne foreninger?

Men 250kr om måneden, synes sørme det er dyrt...

Knus..

Anmeld

3. februar 2010

SaNiNa

Hej piger...

Jeg sidder her og ser på hvad jeg skal give for fællesantennet, de har nemlig ændret udbyder og jeg synes dælme det er dyrt bare for den de kalder familiepakken koster over 3000kr om året!!! så jeg nøjes fint med det jeg har....til 800kr om året...

Hvad giver I og hvor får I det fra?

Knus Eva...sne og Olsen Banden....

Vi kan vælge mellen 3 forskellig pakke en lille pakke til 800kr om året en mellem pakke til 1500kr om året eller den store pakke til 3350 om året.

vi har den store pakke da de programmer som vi gerne vil se ikke ligge i de to små pakker.

vores antennelaug får gennem you see

syntes osse det er enormt dyrt.

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Sanne og Nicklas skriver:

Vi kan vælge mellen 3 forskellig pakke en lille pakke til 800kr om året en mellem pakke til 1500kr om året eller den store pakke til 3350 om året.

vi har den store pakke da de programmer som vi gerne vil se ikke ligge i de to små pakker.

syntes osse det er enmort dyrt.

Ja, det er da vildt dyrt...jeg er helt ligeglad med tv, så dr1 er som nok for mig, bare jeg lige kan se lidt i min seng inden jeg sover. Så jeg vælger bare ud fra pris..

gad vide om parabol er billigere, ikke at jeg gad have sådan en men, hvad mon fordelen er ved den?

Knus..

Anmeld

3. februar 2010

SaNiNa

Eva skriver:

Ja, det er da vildt dyrt...jeg er helt ligeglad med tv, så dr1 er som nok for mig, bare jeg lige kan se lidt i min seng inden jeg sover. Så jeg vælger bare ud fra pris..

gad vide om parabol er billigere, ikke at jeg gad have sådan en men, hvad mon fordelen er ved den?

Knus..

vi undersøgte da vi fik brev om at vi skulle til at have gemmen you see om der var noget ander der var billige hvor de kanaler som vi bruger indgår og parbol var meget dyre i længende (og så må vi alligevel ikke have en) så nu har snakket om at bruge sputnik

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Sanne og Nicklas skriver:

vi undersøgte da vi fik brev om at vi skulle til at have gemmen you see om der var noget ander der var billige hvor de kanaler som vi bruger indgår og parbol var meget dyre i længende (og så må vi alligevel ikke have en) så nu har snakket om at bruge sputnik

Ok..

Anmeld

3. februar 2010

Becks

Jeg betaler 210,- om måneden, det synes jeg er rimeligt billigt

Det er for den store pakke

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Tutter skriver:

Jeg betaler 210,- om måneden, det synes jeg er rimeligt billigt

Det er for den store pakke

Tja...2500kr om året...jeg synes det er mange penge, men kommer selvfølgelig også an på forbrug men det er da billigere end her...

Knus..

Anmeld

3. februar 2010

Mira0911

Vi har den helt store pakke fra Yousee... Mener det er tæt på de 300 om mdr....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.