Åh ja... Vekommen til mit helvede.. eller liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

LotteN

DianaMoar skriver:

Selvfølgelig vil vi det søde. til sommer har vi en god have vi i hundeskoven hver fredag og tager os tit i hundesvømmehalden vi har jo så selv en golden og 2 katte og lille Lucas men selvfølgelig vil vi gerne det vi skal nok finde ud af det. Hvordan er det nu i bor selv i jylland ikk?

hvor er det god bare flot af jer Diana. Det tager jeg godt nok hatten af or og får en KÆMPE  med på vejen. Der skulle finde flere af jeres typer i verden, så ville den slet ikke være så hård og brutal....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Bubbi

DianaMoar skriver:

Tak  Det jo en urimeligt at skulle vælge hvilken hund man skal aflive så selvfølgelig vil vi hjælpe vores hund vil kun have godt af lidt selvskab  

Ja helt bestemt.. Jeg syntes det er så fedt.

Vi har lige måtte aflive vores den ene, da hun blev alvorlig syg, og de ikke vidste om hun var til at redde..

Desværre erfaret vi i går, at vores anden hund, som jeg tog ind til trods for meget svær baggrund, ikke ser ud til at kunne håndtere at hun er væk

Da han har den baggrund som han har, er vi sååååå meget i tvivl om vi skal rykke ham, da vi ikk mener han kan klare det, eller vi skal sende ham til hunde himlen til vores anden hund.
For helved hvor er det svært at skulle bestemme over liv og død på den måde.

Jeg er bare super lykkelig på Lines vegne, at til trods for modgang, at folk altid er klar til at hjælpe..

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

Bubbi skriver:

Ja helt bestemt.. Jeg syntes det er så fedt.

Vi har lige måtte aflive vores den ene, da hun blev alvorlig syg, og de ikke vidste om hun var til at redde..

Desværre erfaret vi i går, at vores anden hund, som jeg tog ind til trods for meget svær baggrund, ikke ser ud til at kunne håndtere at hun er væk

Da han har den baggrund som han har, er vi sååååå meget i tvivl om vi skal rykke ham, da vi ikk mener han kan klare det, eller vi skal sende ham til hunde himlen til vores anden hund.
For helved hvor er det svært at skulle bestemme over liv og død på den måde.

Jeg er bare super lykkelig på Lines vegne, at til trods for modgang, at folk altid er klar til at hjælpe..

Ej den er altså os bare svær når de har haft en hård start på livet. Min veninde har lig måtte aflive deres de troet de kunne rede den men det havet påvirket den for meget. Det bare ikke sjovt. Håber i finder en løsning som passer den bedst 

Anmeld

6. februar 2010

LineD

Ville lige skrive herinde også hvor dybt rørt, og ikke mindst dybt taknemmelig jeg er over at "fremmede" mennesker kan være SÅ storhjertede og åbenarmede over for en familie og en vovse de slet ikke kender... Det skal slet ikke skrives med ord hvor meget det betyder for mig. - jeg har sendt dig en PB Dianna, så må vi se om det er noget for jer, ellers leder og leder vi, i håbet om at ingen vovse skal leve et alt for kort liv.

Igen, MEGET rørt og taknemmelig!

Anmeld

6. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Ville lige skrive herinde også hvor dybt rørt, og ikke mindst dybt taknemmelig jeg er over at "fremmede" mennesker kan være SÅ storhjertede og åbenarmede over for en familie og en vovse de slet ikke kender... Det skal slet ikke skrives med ord hvor meget det betyder for mig. - jeg har sendt dig en PB Dianna, så må vi se om det er noget for jer, ellers leder og leder vi, i håbet om at ingen vovse skal leve et alt for kort liv.

Igen, MEGET rørt og taknemmelig!

Selvfølgelig vil vi hjælpe. og mon ikke de nok skal finde ud af de de skønne hunde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.