Åh ja... Vekommen til mit helvede.. eller liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

LineD

Ak ja, velkommen til mit liv der minder lidt for meget om et år i helvede lige pt.

Som nogen kan huske skrev jeg et jublende indlæg om vores fantastiske nye hus vi skulle leje, og at den nye udlejer sagde jeg straks skulle opsige det vi boede i så vi hurtigt kunne flytte, som sagt så gjort, og da vi så idag ringer for at aftale hvad tid vi skal kigge forbi for at underskrive kontrakten siger han gudhjælpe mig i røret: "Jeg har ombestemt mig, så i må finde noget andet"...

Jamen HURRA, nu har vi indtil d. 31.03 til at finde noget nyt ellers har vi intet tag over hovedet...

Findes der virkelig ingen hæderlige mennesker tilbage i DK... Er bare SÅ tudefærdig... Hvad SKAL der da blive af os alle sammen ...

Nu vil jeg onsdag klage min nød på boligforeningen og håbe på de kan hjælpe en lille familie med et tag over hovedet...

Øv for et liv idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Lone Jakobsen

hold da op ved slet ikke hvad jeg skal skrive. sådan en kæmpe idiot. håber boligforeningen vil hjælpe jer.

Anmeld

1. februar 2010

ønskebørn74

LineD skriver:

Ak ja, velkommen til mit liv der minder lidt for meget om et år i helvede lige pt.

Som nogen kan huske skrev jeg et jublende indlæg om vores fantastiske nye hus vi skulle leje, og at den nye udlejer sagde jeg straks skulle opsige det vi boede i så vi hurtigt kunne flytte, som sagt så gjort, og da vi så idag ringer for at aftale hvad tid vi skal kigge forbi for at underskrive kontrakten siger han gudhjælpe mig i røret: "Jeg har ombestemt mig, så i må finde noget andet"...

Jamen HURRA, nu har vi indtil d. 31.03 til at finde noget nyt ellers har vi intet tag over hovedet...

Findes der virkelig ingen hæderlige mennesker tilbage i DK... Er bare SÅ tudefærdig... Hvad SKAL der da blive af os alle sammen ...

Nu vil jeg onsdag klage min nød på boligforeningen og håbe på de kan hjælpe en lille familie med et tag over hovedet...

Øv for et liv idag

EJ HVOR STRÆNGT!!!!!!

for at i kan blive boende!!!

Lene

Anmeld

1. februar 2010

TbCp

Sikke da en klaphat!!!!

Men måske meget godt i ikke kom til at bo til leje hos sådan en nar!

Krydser fingre for at i hurtigt finer noget!!!

Anmeld

1. februar 2010

Vingummien

Håber i kan få lov til at blive boende hvor i er nu

Anmeld

1. februar 2010

LineD

Ja jeg ved snart ikke hvad ben jeg skal stå på...

Jeg tror dog at vi kan blive boende her, men det vil vi helst ikke da denne udlejer er en ligeså uærlig *** som den nye har vist sig at være... Ligger min lid til at boligforeningen kan hjælpe, ellers må jeg ringe til den nuværende udlejer ...

Øv øv øv

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Holddafest det er godtnok langt ude!!... Det kan man da ikke...

Jeg håber I finder en løsning, så I ikke står uden tag over hvoedet...

Anmeld

1. februar 2010

Bubbi

LineD skriver:

Øv for et liv idag

Åhh søde Line, hvor alt dog bare vælter om ørene på jer

Håber virkelig det hele løser sig, for jer.
Kan slet ikke forstille mig hvor svært det hele må virke lige pt..

Kram til dig og din familie

Anmeld

1. februar 2010

Rikke, Liam & Linus

Sådan en lorte udlejer altså!

Men når det så er sagt, så skal man ALTID sørge for at få skrevet under på lejekontrakter osv. inden man bare sådan går ud og opsiger sin nuværende bolig. Men det ved i jo så til næste gange...selv om jeg godt ved det ikke hjælper lige nu.

Men man skal satme passe på de udlejere.

Anmeld

2. februar 2010

LineD

Ja jeg synes godt snart vi må få lidt solskin over vores hverdag igen, jeg synes ikke jeg laver andet end at kravle over den ene hurdle efter den anden, og forsøger ikke at lukke helt ned over det...

RikkeogLiam:  Ja det er en dyrkøbt erfaring som jeg nu udemærket godt ved man skal, det sagde jeg også til den nye udlejer den dag vi var der hvor han sagde jeg straks skulle opsige det nuværende, hans svar var at: "En mundtlig aftale er ligeså bindende som en skriftelig, og et ord er et ord, jeg holder min del af aftalen og når kontrakten er klar skriver vi den under"....

Men i sidste ende er det mig der har været for dum og naiv... Så ved jeg det til en anden gang, ærlige mennesker er en af de ting vi ikke har i DK...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.