Åh ja... Vekommen til mit helvede.. eller liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

lululupo

ej det kan man da ikke, gå til avisen måske.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

LineD

Åh ha ja, idag skal jeg gå de tunge skridt til boligforeningen og sige ja tak til en rigtig dejlig bolig de kunne tilbyde os med det samme. Men turen bliver lang og skridtene meget tunge, vi må kun have EN hund i boligforeningen, og hvem af ens hjerteguld skal man sige farvel til ...

Men jeg må huske mig selv på det er for vores allesammens skyld og for at sikre Liam's fremtid... Ved at bo i boligforeningen har vi mere luft i budgettet til at spare sammen til drømmehuset og sikre fremtiden...Men tud og brøl... Det er en beslutning jeg gerne vil være foruden, men en der desværre skal tages...

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Åh ha ja, idag skal jeg gå de tunge skridt til boligforeningen og sige ja tak til en rigtig dejlig bolig de kunne tilbyde os med det samme. Men turen bliver lang og skridtene meget tunge, vi må kun have EN hund i boligforeningen, og hvem af ens hjerteguld skal man sige farvel til ...

Men jeg må huske mig selv på det er for vores allesammens skyld og for at sikre Liam's fremtid... Ved at bo i boligforeningen har vi mere luft i budgettet til at spare sammen til drømmehuset og sikre fremtiden...Men tud og brøl... Det er en beslutning jeg gerne vil være foruden, men en der desværre skal tages...

Altså søde vi vil mere end gerne tage den ene af hundende til i finder jer et andet sted eller tage den fast det må være op til jer. 

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Hov vi har jo så en han hund i forvejen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2010

LineD

DianaMoar skriver:

Altså søde vi vil mere end gerne tage den ene af hundende til i finder jer et andet sted eller tage den fast det må være op til jer. 

Er det rigtigt Dianna? Ville i virkelig kunne det??

Tårerne de triller bare, det er sådan en urimelig beslutning....

Ville i måske have plads til Casie? (Golden Retriever)

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Er det rigtigt Dianna? Ville i virkelig kunne det??

Tårerne de triller bare, det er sådan en urimelig beslutning....

Ville i måske have plads til Casie? (Golden Retriever)

Selvfølgelig vil vi det søde. til sommer har vi en god have vi i hundeskoven hver fredag og tager os tit i hundesvømmehalden vi har jo så selv en golden og 2 katte og lille Lucas men selvfølgelig vil vi gerne det vi skal nok finde ud af det. Hvordan er det nu i bor selv i jylland ikk?

Anmeld

4. februar 2010

LineD

DianaMoar skriver:

Selvfølgelig vil vi det søde. til sommer har vi en god have vi i hundeskoven hver fredag og tager os tit i hundesvømmehalden vi har jo så selv en golden og 2 katte og lille Lucas men selvfølgelig vil vi gerne det vi skal nok finde ud af det. Hvordan er det nu i bor selv i jylland ikk?

Jo vi bor lige lidt nord for Ringkøbing... Casie er jo den dejligste familiehund, og det er jo ham der klart ville være bedst til at bo et nyt sted, og han elsker jo dyr og børn...

Skal lige ned på boligforeningen så vender jeg lige stærkt tilbage... Skal lige fortælle manden at det hele måske ikke ser så sort ud at vi må aflive en

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Jo vi bor lige lidt nord for Ringkøbing... Casie er jo den dejligste familiehund, og det er jo ham der klart ville være bedst til at bo et nyt sted, og han elsker jo dyr og børn...

Skal lige ned på boligforeningen så vender jeg lige stærkt tilbage... Skal lige fortælle manden at det hele måske ikke ser så sort ud at vi må aflive en

Det skal nok gå søde det jo ikke så lang for os så i ville jo kunne se den når i vil. Du vender bare tilbage min vi kan tage den når som helst fra på søndag af. 

Anmeld

4. februar 2010

Bubbi

DianaMoar skriver:

Det skal nok gå søde det jo ikke så lang for os så i ville jo kunne se den når i vil. Du vender bare tilbage min vi kan tage den når som helst fra på søndag af. 

For pokker hvor er det stort og flot af jer

At være med til at gøre en kort liv til et langt liv, det er sku stort og smukt

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

Bubbi skriver:

For pokker hvor er det stort og flot af jer

At være med til at gøre en kort liv til et langt liv, det er sku stort og smukt

Tak  Det jo en urimeligt at skulle vælge hvilken hund man skal aflive så selvfølgelig vil vi hjælpe vores hund vil kun have godt af lidt selvskab  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.